Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til Køb af knallert
#1
Hej.

Jeg skal ud og skaffe mig en ny knallert. Det skal være noget i still med suzuki rmx, Aprilia SX 50, eller en Rieju 30 RS2/mrx pro. Kan dog ikke finde nogen forhandler. Skal bruge den til og fra arbejde (30km hver vej), og til at køre med vennerne nogen gange.

Den må maks koste 20.000.-
Skal kunne tunes til omk de 70-80.(landroute hele vejen til arbejde)


Håber i kan Hjælpe mig Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Prøv www.scootergalleri.dk og så marked (:
Vil Du Frem I Flokken, Ska Der Stå PGO På Blokken. :)
Svar
#3
Nu siger du jo ny knallert. Det finder du næppe på scootergalleri Smil.

Ligger der ikke en lokal scooterforhandler nær dig?

Ellers er der faktisk en hele side med links her:
http://www.billig-scooter.dk/links.php?t...ges&cat=12

Håber det kunne bruges Grin
Svar
#4
Hvis du mener helt ny, får du nok svært ved at finde Suzuki RMX, og en Reiju koster ca. 25.000 kr :wink: . SX 50'eren kan du lige netop få for dine 20.000 kr.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
kragen Skrev:Hvis du mener helt ny, får du nok svært ved at finde Suzuki RMX, og en Reiju koster ca. 25.000 kr :wink: . SX 50'eren kan du lige netop få for dine 20.000 kr.

Derbi senda er nu og så et godt alternativ
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg så, rørte og savlede over en Rieju Matrix hos Køhler Knallerter i Birkerød sidst jeg var forbi. Ellers har de dem også hos Scooter Gården i Stensved (sender gratis over hele landet, men sørg for at være hjemme når posten kommer - den bliver ridset når de prøver at presse den gennem brevsprækken). Prisen kommer dog pænt over de 20.000,-. Skal den længere ned må du ud på brugtmarkedet hvor prisen ser ud til at ligge i omegnen af 15.000 kr for maskiner som er et par år gamle og har kørt omkring de 10.000 km. Jeg kender ikke nogen som ved noget om Rieju (det er lidt småt med milionærer i min vennekreds), men jeg formoder at folk som ejer en maskine til næsten 30.000 kr. passer den godt. Det er tillige en kvalitetsmaskine hvor der ikke rigtigt er sparet nogle steder, så mon ikke den er rimelig sikker at købe brugt...

Suzuki'en er som Kragen nævner udgået på det danske marked, men Aprilla SX 50 kan du for eksempel få fat i hos Haasum i Vanløse som tager lige knapt 22.000,- for den. Kan du "nøjes" med en Derbi Senda som MJensen foreslår slipper du 2.500 kr billigere samme sted.

8)
Svar
#7
SX 50 på tilbud hos Køhler for 19.995,- :wink:
http://www.koehler-knallerter.dk/epages/...priliasx50
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: