Svar: 480
Tråde: 31
Tilmeldt: Sep 2009
DarkSide Skrev:Det handler om at ramme den rigtige vægt, hvad med din rem, hvordan har den det ?
Det ligner da stadig en rem
Hvordan kan jeg se om den er for slidt? Men det har jo ikke noget at gøre med at jeg fik Malossi Multivar på med 7 grams og kun optrækket blev lidt bedre, det passer ikke sammen :?
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
Cromatox Skrev:Det ligner da stadig en rem
Hvordan kan jeg se om den er for slidt? Men det har jo ikke noget at gøre med at jeg fik Malossi Multivar på med 7 grams og kun optrækket blev lidt bedre, det passer ikke sammen :?
Du måler bredden på remmen, med en skydelære eller et målebånd. Er den 1-1½ mm under den bredde den skal ha' (står som regel på remmen), så skal den skiftes.
Ivecar plus 2023.
Svar: 1.508
Tråde: 15
Tilmeldt: Mar 2009
Cromatox Skrev:Men andre med Malossi Multivar har fået mere topfart :?
Fra 7,6 til 11g har jeg ikk kunne mærke nogle forskel på topfarten på min Zip 4 takt.
Eneste vægt der gav forskel i topfart, var da jeg prøvede 4,6g og en topfart på ca 45 km/t med alt alt for mange omdrejninger.
Ellers får man og så et godt optræk med 4,5 grams ruller i std varioen
Svar: 480
Tråde: 31
Tilmeldt: Sep 2009
MJENSEN Skrev:Ellers får man og så et godt optræk med 4,5 grams ruller i std varioen
Nej! Alt for lette, en standard cylinder har da slet ikke godt af det, jeg havde nogle 5 grams liggende.. 7 grams gav både bedre optræk og topfart.
Svar: 480
Tråde: 31
Tilmeldt: Sep 2009
MJENSEN Skrev:Min gamle hot fra 98 kørte da skide godt med de ruller indtil jeg så fik mod på at sætte min multivar i igen
Din kørte også med 70cc Dr. Racing Evolotion, er det måske en standard cylinder? Tror jeg ikke. 8)