Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afstemning: Hvilket firma sælger de dårligste og ringeste scootere?
T-Hansen
52.17%
12 52.17%
Billigonline.dk
47.83%
11 47.83%
Total 23 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Overvejer du at købe ny scooter? Så undgå BilligOnline.dk
#13
Lige mine ord kammerat!

Go' påske :wink:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Som tilføjelse til denne tråd, er der ganske interessant læsning at online-netsvindel er et mere og mere generelt problem ifølge Forbrugerstyrelsen.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/04/05/223503.htm
Svar
#15
Hej

Som tidliger bruger også ved så følger vi med herinde også, vi er dog slet ikke ved at gå konkurs, men blot ved at lave hele vores hjemmeside om, og det vil vi selvfølgelig godt beklage over for vores kunder herinde.

Mvh
Billigtonline.dk
Svar
#16
Billigonline Skrev:Hej

Som tidliger bruger også ved så følger vi med herinde også, vi er dog slet ikke ved at gå konkurs, men blot ved at lave hele vores hjemmeside om, og det vil vi selvfølgelig godt beklage over for vores kunder herinde.

Mvh
Billigtonline.dk
Som du derfor også ved, følger vi også med herinde :wink: .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#17
kragen Skrev:Som du derfor også ved, følger vi også med herinde :wink: .

Jamen det er jo det vi ved også derfor vi vil gøre det bedste for vore kunder. ;o)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Runnerdude Skrev:Jeg kender ikke billigonline.dk eller deres scootere, men når man klikker på adressen lige i øjeblikket får man velkomst-billedet for Microsoft IIS. Ufatteligt at nogle stadig benytter den, når Apache er både bedre, mere fleksibel, ikke indeholder NSA-bagdøre og gratis... men lad nu det ligge.
:wink:


Mere væsentligt er det, at du altså har visse rettigheder i følge købeloven - herunder retten til at reklamere i tilfælde af at det produkt du køber ikke virker som lovet. Forhandleren skal så afhjælpe fejlen indenfor rimelig tid eller give dig mulighed for at hæve købet. Generelt om de meget billige kinesiske scootere, så finder jeg det personligt ret uheldigt at de meget ofte købes af begyndere med begrænset forstand på mekanik. De kræver nemlig typisk mere og grundigere vedligeholdelse end en dyr mærkevare-scooter for at holde dem kørende, så reelt burde det faktisk være de erfarne scootermekanikere som burde købe de billige, mens begynderne burde købe de dyre...
:roll:

Anyway, PPBO - igen uden at kende BilligOnlines produkter indgående eller have hørt forhandlerens side af historien - så vil jeg sige at du naturligvis har ret til en scooter der virker, men hvis vi her taler om en "container-kineser" i firetusindkroners klassen så kan du altså heller ikke forvente problemfri drift i årevis og tusinder af km uden driftstop. Den bedste strategi imho er: Brug dine reklamations-rettigheder overfor forhandleren indtil den virker (eller købet hæves), kør på maskinen sommeren igennem og sælg den til efteråret for et par tusinde. Sådan er der nogle der gør, og det er en billig måde at have to-hjulet sommertransport på....


Vi har gjort følgende over for vores kunden:

kunden har ikke ville fortælle om scooter problem, hvad der er galt med den.
kunden vil ikke sende kvitering på værkstede regning, så kunden kunne få dækket sine udgifter.
kunden nægter at modtage reservedele, da der var en defekt på sæde. efter 4 forsøg ville kunde lige pluselig godt have den, hvor vi derefter ville have penge for den 5 gang i fragt.
kunden tro at der er service aftale er med i købsprisen på 4500,00 kr
kunden vil ikke vise kvitering på service ( scooter har kørt 1900km )
kunden har solgt sin scooter, derfor kan vi ikke tage den tilbage.

Alle de ting som vi vil gøre for at gøre kunden tilfreds har kunden selv gjort til et stort problem og vi kan derfor ikke hjælpe kunden, kan ikke se nogen dårlig service eller noget fusk og svindel i det vi har gjort for at gøre denne kunde tilfreds, og det ved vi da dette er den eneste kunde vi har haft problemer med.

mvh
billigtonline.dk
Svar
#19
Billigonline Skrev:Vi har gjort følgende over for vores kunden:

kunden har ikke ville fortælle om scooter problem, hvad der er galt med den.
kunden vil ikke sende kvitering på værkstede regning, så kunden kunne få dækket sine udgifter.
kunden nægter at modtage reservedele, da der var en defekt på sæde. efter 4 forsøg ville kunde lige pluselig godt have den, hvor vi derefter ville have penge for den 5 gang i fragt.
kunden tro at der er service aftale er med i købsprisen på 4500,00 kr
kunden vil ikke vise kvitering på service ( scooter har kørt 1900km )
kunden har solgt sin scooter, derfor kan vi ikke tage den tilbage.

Alle de ting som vi vil gøre for at gøre kunden tilfreds har kunden selv gjort til et stort problem og vi kan derfor ikke hjælpe kunden, kan ikke se nogen dårlig service eller noget fusk og svindel i det vi har gjort for at gøre denne kunde tilfreds, og det ved vi da dette er den eneste kunde vi har haft problemer med.

mvh
billigtonline.dk
Belært af tidligere erfaringer, tillader jeg mig lige at forespørge, om dette indlæg er skrevet af sønnike, eller om det er af chefen selv. Endvidere har jeg konstateret, at de tidligere indlæg, er blevet slettet af bruger. Det er en uskik, vi helst ikke ser praktiseret i dette forum.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#20
kragen Skrev:Belært af tidligere erfaringer, tillader jeg mig lige at forespørge, om dette indlæg er skrevet af sønnike, eller om det er af chefen selv. Endvidere har jeg konstateret, at de tidligere indlæg, er blevet slettet af bruger. Det er en uskik, vi helst ikke ser praktiseret i dette forum.

Hej Kragen

Takker fordi du kan huske det, men detter er ham selv.

mvh
billigtonline
Svar
#21
Billigonline Skrev:Hej Kragen

Takker fordi du kan huske det, men detter er ham selv.

mvh
billigtonline
I så fald er det mystisk, at du hverken i indlægget, eller PB'er til mig, kan stave dit og firmaets navn korrekt.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
kragen Skrev:I så fald er det mystisk, at du hverken i indlægget, eller PB'er til mig, kan stave dit og firmaets navn korrekt.
Vi kan vel alle lave en fejl når det kommer til stavning.
Svar
#23
Billigonline Skrev:Vi kan vel alle lave en fejl når det kommer til stavning.
Det kan du have ret i, men da du har meddelt mig, at du ikke ønsker, at fremsende dokumentation for dine påstande, og da du har skrevet, at du har politianmeldt sagen, stopper al videre diskussion om sagen i dette forum, indtil der foreligger en konkret afgørelse i sagen, jeg kan tage stilling til. Yderligere indlæg fra din side vedrørende den konkrete sag, vil uden yderligere kunne slettes, og vil hurtigt kunne føre til en sletning af profilen. Andre bedes retfærdighedsvis ligeledes afholde sig fra, at kommentere den konkrete sag yderligere.

Du er selvfølgelig velkommen til, at lave indlæg om andre emner :wink: .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#24
Jeg tror det her indlæg skal låses meget hurtigt, fordi det vrimler da vist med falske profiler, hvis admin lige gider tjekke IP'er, så tror jeg de afslører meget.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: