Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvor meget kører Kymco Agility 50 på en fuld tank?
#1
Jeg har nu for 117 gang prøvet at tanke Kymco Agility 50 og jeg kan ikke proppe mere end 4 Liter benzin i. På specs står at tanken er på 5 Liter. Idag tænkte jeg at køre den helt flad. Scooteren døde (selv om der var benzin på bunden i tanken) hvorefter jeg tankede op :arrow: 3,94 Liter og ikke en dråbe mere kunne tanken rumme Ond

Den kører ca. 40 km/Liter i snit, dvs. 160km på en topfyldt tank. Men hvorfor kan den ikke bruge den sidste liter benzin til noget? :?
Uopdragent dovendyr "Kymco Agility" haves.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Scoooter Skrev:Jeg har nu for 117 gang prøvet at tanke Kymco Agility 50 og jeg kan ikke proppe mere end 4 Liter benzin i. På specs står at tanken er på 5 Liter. Idag tænkte jeg at køre den helt flad. Scooteren døde (selv om der var benzin på bunden i tanken) hvorefter jeg tankede op :arrow: 3,94 Liter og ikke en dråbe mere kunne tanken rumme Ond

Den kører ca. 40 km/Liter i snit, dvs. 160km på en topfyldt tank. Men hvorfor kan den ikke bruge den sidste liter benzin til noget? :?
Der kan være næsten 5,5 liter i tanken. Jeg har ikke haft benzinhanen afmonteret på min, så jeg ved ikke, om det er typen med et langt filter, der rager ind i tanken, men hvis det er, kunne årsagen til, at den ikke "fordøjer" den sidste 1½ liter være, at dette filter er stoppet til.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
1½ liter svarer til 60km og dem vil jeg da også have med :o

Kan man komme ind til filtret og fixe den?
Uopdragent dovendyr "Kymco Agility" haves.
Svar
#4
Scoooter Skrev:1½ liter svarer til 60km og dem vil jeg da også have med :o

Kan man komme ind til filtret og fixe den?
Du må skrue vakuumhanen af tanken, for at se, om det er den, der er årsagen.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: