Søg Garagen Hej Gæst! Register

Begrænsning på Lambros
#25
Pugholm Skrev:Jeg synes ikke jeg kan mærke det du beskriver med kraftoverskud.
Jeg synes faktisk den kører rigtig godt efter ringen er fjernet og den ligger stabilt på lige vej mellem 65 og 70. Hvis det går nedad kører den ca. 70 til 75.
Den hastighed er jeg ganske godt tilfreds med og vil ikke ofre penge/tid på måske at kunne få den til at køre 5 km. hurtigere.
Hører dog gerne om dine erfaringer med skift af ruller Smil

Det eneste jeg har lagt mærke til den gør er, at den holder omdrejningerne højt selvom man slipper gassen. Dvs. hvis jeg kører 70 med 7600 omd. og slipper gassen falder omdrejningerne hurtigt til ca. 5000 og derefter kun meget langsomt. Hvis jeg bremser falder den dog hurtigere til ro.
Hvordan er din oplevelse med det? og hvad kan grunden være eller er det bare sådan det er??

Når man bremser er der noget jeg ikke kan huske hvad hedder der begrænser omdrejningerne, og det er jo meget godt fordi det har motoren det bedre af så den ikke skal kæmpe mod bremsen og så bremser den jo også hurtigere Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
Og forresten i den knækudstødning kan der både være en begrænsning i forrøret og/eller i lydpotten Smil
Svar
#27
Cromatox Skrev:Når man bremser er der noget jeg ikke kan huske hvad hedder der begrænser omdrejningerne, og det er jo meget godt fordi det har motoren det bedre af så den ikke skal kæmpe mod bremsen og så bremser den jo også hurtigere Smil
Jeg kender ingen vario-knallerter med "motorbremseeffekt", når man aktiverer bremsen, bortset fra de heldige, der fået monteret en af Super8's elektroniske "motorbremser" 8) .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: