Søg Garagen Hej Gæst! Register

Pærer springer hele tiden.
#1
Hej alle sammen.

Min alm lys, langlys og alm lys bagi springer efter ca 2-5 min kørsel. Er der nogen der har en anelse om hvad det kan være. Jeg ville jo mene at hvis der var en overgang til stel, burde sikringen vel springe istedet for begge pærer? Stoplys springer ikke.
Det er en Peugeot Vivacity fra 2000.

venlig hilsen Daniel Thomsen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det må være din spændingsregulator den er gal med.

På en Vivacity (på en 99 model), sidder den nede foran batteriet hen mod styret, eller også er det hen mod sædet, ka´ikke rigtig huske det, men lidt dum at komme til.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=3617...1709675738

Som er til en Speedfight, men de er ens alle sammen.

Svar
#3
Mange tak. Skal der en masse plastik af eller er det nok at tage batteriet op, og så komme ind den vej?
Svar
#4
Hele fodpladen skal af Smil

Svar
#5
Det lyder ikke hyggeligt. Øv øv. Men det er der ikke noget at gøre ved. Så ved jeg da hvad skal bruge en aften på. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
barden Skrev:Det må være din spændingsregulator den er gal med.

På en Vivacity (på en 99 model), sidder den nede foran batteriet hen mod styret, eller også er det hen mod sædet, ka´ikke rigtig huske det, men lidt dum at komme til.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=3617...1709675738

Som er til en Speedfight, men de er ens alle sammen.
De er ens, til de fleste, men ikke til alle :wink: . Det afhænger af faserne i generatoren, og metoden ensretteren bruger til, at lave vekselstrømmen om til jævnstrøm. De tekniske forskelle, og deres betydning, må "elektronørderne" forklare Griner . Men hvis dine pærer "brænder af" konstant, kunne det tyde på, at spændigsregulatoren ikke sender "volt-overskudet" væk i tide, så pærene får for megen strøm.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
barden Skrev:Hele fodpladen skal af Smil

Det er ikke hele fodpladen, men den del, der også holder sædet. Så af med sædet, op med sædekassen, og SÅ kan du komme til den del, der sidder over batteriet Blink med øjet

Nemt, skal det være... eller øhhh :?
Svar
#8
Teddy Skrev:Det er ikke hele fodpladen, men den del, der også holder sædet. Så af med sædet, op med sædekassen, og SÅ kan du komme til den del, der sidder over batteriet Blink med øjet

Nemt, skal det være... eller øhhh :?

Jo men når man skruer fodpladen af, følger kraven rundt om sædet jo med, eller husker jeg forkert? :wink:

Svar
#9
kragen Skrev:De er ens, til de fleste, men ikke til alle :wink: .

Mente til Peugeot selvfølgelig :wink:

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
barden Skrev:Jo men når man skruer fodpladen af, følger kraven rundt om sædet jo med, eller husker jeg forkert? :wink:

Ja, netop. Dog ikke hele fodpladen, kun den del, der dækker over batteriet.
Svar
#11
Teddy Skrev:Ja, netop. Dog ikke hele fodpladen, kun den del, der dækker over batteriet.

Nå ja rigtig, kun den del der er hen over batteriet følger med :oops:

Det var nu en god scooter at rode med, der var plads, når man bare tog hele sædekassen op.

Svar


Forum spring: