Svar: 3
Tråde: 1
Tilmeldt: Mar 2010
Hej alle sammen.
Min alm lys, langlys og alm lys bagi springer efter ca 2-5 min kørsel. Er der nogen der har en anelse om hvad det kan være. Jeg ville jo mene at hvis der var en overgang til stel, burde sikringen vel springe istedet for begge pærer? Stoplys springer ikke.
Det er en Peugeot Vivacity fra 2000.
venlig hilsen Daniel Thomsen
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
Det må være din spændingsregulator den er gal med.
På en Vivacity (på en 99 model), sidder den nede foran batteriet hen mod styret, eller også er det hen mod sædet, ka´ikke rigtig huske det, men lidt dum at komme til.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=3617...1709675738
Som er til en Speedfight, men de er ens alle sammen.
Svar: 3
Tråde: 1
Tilmeldt: Mar 2010
Mange tak. Skal der en masse plastik af eller er det nok at tage batteriet op, og så komme ind den vej?
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
Hele fodpladen skal af
Svar: 3
Tråde: 1
Tilmeldt: Mar 2010
Det lyder ikke hyggeligt. Øv øv. Men det er der ikke noget at gøre ved. Så ved jeg da hvad skal bruge en aften på.
Svar: 12.709
Tråde: 83
Tilmeldt: Aug 2006
barden Skrev:Det må være din spændingsregulator den er gal med.
På en Vivacity (på en 99 model), sidder den nede foran batteriet hen mod styret, eller også er det hen mod sædet, ka´ikke rigtig huske det, men lidt dum at komme til.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=3617...1709675738
Som er til en Speedfight, men de er ens alle sammen. De er ens, til de fleste, men ikke til alle :wink: . Det afhænger af faserne i generatoren, og metoden ensretteren bruger til, at lave vekselstrømmen om til jævnstrøm. De tekniske forskelle, og deres betydning, må "elektronørderne" forklare . Men hvis dine pærer "brænder af" konstant, kunne det tyde på, at spændigsregulatoren ikke sender "volt-overskudet" væk i tide, så pærene får for megen strøm.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar: 7.249
Tråde: 122
Tilmeldt: Apr 2009
barden Skrev:Hele fodpladen skal af
Det er ikke hele fodpladen, men den del, der også holder sædet. Så af med sædet, op med sædekassen, og SÅ kan du komme til den del, der sidder over batteriet
Nemt, skal det være... eller øhhh :?
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
Teddy Skrev:Det er ikke hele fodpladen, men den del, der også holder sædet. Så af med sædet, op med sædekassen, og SÅ kan du komme til den del, der sidder over batteriet
Nemt, skal det være... eller øhhh :?
Jo men når man skruer fodpladen af, følger kraven rundt om sædet jo med, eller husker jeg forkert? :wink:
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
kragen Skrev:De er ens, til de fleste, men ikke til alle :wink: .
Mente til Peugeot selvfølgelig :wink:
Svar: 7.249
Tråde: 122
Tilmeldt: Apr 2009
barden Skrev:Jo men når man skruer fodpladen af, følger kraven rundt om sædet jo med, eller husker jeg forkert? :wink:
Ja, netop. Dog ikke hele fodpladen, kun den del, der dækker over batteriet.
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
Teddy Skrev:Ja, netop. Dog ikke hele fodpladen, kun den del, der dækker over batteriet.
Nå ja rigtig, kun den del der er hen over batteriet følger med :oops:
Det var nu en god scooter at rode med, der var plads, når man bare tog hele sædekassen op.
|