Søg Garagen Hej Gæst! Register

Pgo Dr Big Køre Skidt
#1
Hej jeg har lige fået en dr big der har gået 3700 km. den har stået stille i 1 år og jeg har nu fået den lavet.

Men der er bare et lille probem, den køre kun 30-40 km timen på speedo!
Den er tunet:

Skive pillet.
Trakt fjernet.
45 udst.

Kan det godt være rullerne, for så den anden dag da jeg skulle tjekke om skiven var der, at rullerne Var lidt flade altså ik helt runde (;

På forhånd tak, Patrick Larsen.
Vil Du Frem I Flokken, Ska Der Stå PGO På Blokken. :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Skift rullerne ud (standard er 7,5 grams) så burde den køre, med mindre der er andet ivejen Blink med øjet. Med det der er lavet, burde den rende mindst 50-55 (60-65 på speedometeret).
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
TrixL Skrev:Hej jeg har lige fået en dr big der har gået 3700 km. den har stået stille i 1 år og jeg har nu fået den lavet.

men der er bare et lille probem, den køre kun 30-40 km timen på speedo!!!
den er tunet:

Skive pillet.
Trakt fjernet.
45 udst.

Ka det godt være rullerne, for så den anden dag da jeg skulle tjekke om skiven var der, at rullerne var lidt flade altså ik helt runde (;

På forhånd tak, Patrick Larsen
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#4
Tusind tak vil jeg da lige prøve imorgen.
Okay Krave er ny her så ska lige ind i det ;P
Vil Du Frem I Flokken, Ska Der Stå PGO På Blokken. :)
Svar


Forum spring: