Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO Hot 50 Kører ikke stærkere uden skive?
#1
Hejsa, har lige pillet skiven på hotten, men ingen virkning?, den løber ikke meget mere end 38, det kan jeg virkelig ikke forstå.

Er der nogen der har forslag til at få den til at rende 60-65 + ? uden at købe alt for mange nye tundele. (:

MVH Rasmus Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Er du sikker på det er den rigtige skive du har pillet ?

Og hvad årgang er maskinen, evt sidder der noget under studsen du også kan fjerne.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Ja jeg er 100% sikker på det er den rigtige skive (: jeg har dog ikke pillet begrænsningen i udstødning endnu, da jeg ikke rigtigt ved om jeg skulle købe en ny?, og hvor meget mere fart det giver på toppen, (: den har så også snart gået det 14000km, den er fra 08
Svar
#4
Tag lige og fjern den der sidder under studsen så, den har en del at sige på de maskiner der er begrænset på den måde.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Tunsind tak (: ! Kender du evt en guide eller lign. da jeg ikke er så meget inde i knallerter endnu Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ikke lige en guide.

Men du piller sæde og sædekasse af, så kan du se studsen, det er den karburatoren sidder på, den sidder med 4 8 mm bolte mindes jeg, løsn dem, drej den lidt, så ligger der sådan en metal plade med et hul i, væk med den, og så samle samle igen Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
Okay, super!, den piller jeg lige imorgen når jeg kommer hjem. rigtig mange tak!

Har lige et andet spørgsmål, hvis du ahr tid?

- Hvis jeg evt skulle købe en ny udstødning, ville denne her gøre noget ved farten og optrækket?
http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...&item=8514 ( den er bare dejlig billig) Smil!
Eller er stage6 bedre?

Eller ville du give lidt mere for en anden ?
Svar
#8
Jeg vil faktisk anbefale dig at finde en udstødning der ser standard ud, med mindre du er glad for opmærksomheden Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
Hehe det tror jeg også det bliver til Grin, Men, kan jeg sagten få min hot til at rende 60+ ? uden at bruge alt for mange penge?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Væk med alle begrænsninger, så render den ca 60-65 ægte Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#11
Super! Tak for hjælpen ! (: det har været en kæmpe hjælp!
Svar
#12
Ville det være bedre for den at sætte et tun luftfilter på? Den "4takter" nemlig heeeeelt vildt når den er kold, en kan slet ikke rokke sig i de første 5-10 min. ? Og det er ikke løgn , vi har kigget meget på den, vi kan intet fine, måske evt. dyse?
Svar


Forum spring: