Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dæktryk på pgo black magic
#1
Hej, er der nogle der tilfældigvis ved hvad dæktrykket på et fordæk, på pgo black magic skal lægge på?
tak (:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvis du har brugsvejledning, tjek den :P
Svar
#3
Står som regel på dækket Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
50cc4ever Skrev:Står som regel på dækket Blink med øjet.
Så skal du passe på :? . Normalt er det dækkets maksimumtryk, der er angivet på dækkene, og ikke det anbefalede dæktryk. På begge Kymcoer, selvom Agilityen har 12" hjul i forskellig størrelse, og 8'eren, har 14" hjul i forskellig størrelse, er dæktrykket sat til 1,75 bar for, og 2,2 bar bag.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
kragen Skrev:Så skal du passe på :? . Normalt er det dækkets maksimumtryk, der er angivet på dækkene, og ikke det anbefalede dæktryk. På begge Kymcoer, selvom Agilityen har 12" hjul i forskellig størrelse, og 8'eren, har 14" hjul i forskellig størrelse, er dæktrykket sat til 1,75 bar for, og 2,2 bar bag.

Jeg "hælder" som regel 30 psi i begge dæk (kan ikke lige huske, hvad det er i bar Smil ).


** Der står max. 36 PSI på begge dæk til Big1 og2.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
50cc4ever Skrev:Jeg "hælder" som regel 30 psi i begge dæk (kan ikke lige huske, hvad det er i bar Smil ).


** Der står max. 36 PSI på begge dæk til Big1 og2.
30 psi er ca. 2 bar, og 36 psi er ca. 2,5bar, så bortset fra, at jeg kun skal have 25 psi i forhjulene, så passer det sikkert meget fint :wink: .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
Hva skal der cirka være i et par alm 120(130)/70 - 12 dæk ? eller er det forskelligt ?
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#8
Jacob k Skrev:Hva skal der cirka være i et par alm 120(130)/70 - 12 dæk ? eller er det forskelligt ?
Dækkene på min Agility er 120/70 - 12 for, og 130/70 - 12 bag, og jeg skal køre med de omtalte 1,75 Bar for, og 2,2 Bar bag.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
Tak for det Smil
Det kunne da være man lige skulle tjekke det engang Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: