Søg Garagen Hej Gæst! Register

stempel skift på Hotten
#1
Ja som overskiften siger , så har Hotten mister træk kraft og var så fordi mit værksted Smil konklusionen var slidt stempel , men okay det har os holdt tæt på 31.000km og så var min potte godt ramt at vinterens salt Ked af det så det SKAL laves inden April og skal os ha nyt bag dæk eller kvalitets dæk begge steder :-)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvad koster en original udstødning?
Svar
#3
Teddy Skrev:Hvad koster en original udstødning?


Ingen ide, jeg kører med en JK model til 700kr plus montering som holder ca 25.000km ca
Svar
#4
Søren26 Skrev:Ingen ide, jeg kører med en JK model til 700kr plus montering som holder ca 25.000km ca
Jeg troede du kørte med alt originalt Smil

Udstødninger plejer godt nok at være lidt pebrede, hvis de skal være originale Ked af det
Svar
#5
En original udstødning til Hot/big (samme motor) koster ca. 2.200 kr.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
ØØØØØHHHH...

Var der ik noget med at du havde en potte til en Hot, til salg på et tidspunkt her på BS??. Den kan du vel bare få sat på, hvis ik du har fået den solgt eller jeg husker forkert...

Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#7
Teddy Skrev:Jeg troede du kørte med alt originalt Smil

Udstødninger plejer godt nok at være lidt pebrede, hvis de skal være originale Ked af det

Jamen ved ik om det er rigtigt med en orginal koster vist 1700kr men så holder den ik så mange km igen, men det ved 50cc eller kragen nok mest omSmil det er noget med at den har en katalysator i. Som gør den ik holder så mange km , men om det passer tja ? ALT andet er original
Svar
#8
50cc4ever Skrev:En original udstødning til Hot/big (samme motor) koster ca. 2.200 kr.

Er det ikke 1799 sådan en original udstødning koster ?
http://speedline.dk/da/scooter/udstoedni...-00300-0e/

Der er og så den alternativet at sætte 45 udstødning på

Feks TP powered eller proma legal

Og med hensyn til stempel skulle dette kunne bruges
http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=20...1&mId=1967
Svar
#9
Jeg har ingen anelse om, om der er katalysator i en Hot-potte, eller i givet fald, hvilken slags katalysator, der er tale om. Medmindre, du vil være bonkammerat med Karen Ellemann og Lykke Friis, så ville jeg holde mig fra dyre potter med "katalysator", og købe en billig potte uden. Erfaringen siger mig, at hvis hele systemet ikke er lavet rustfrit stål eller kulfibre, så bliver det ædt op af vejr og vind nogenlunde lige hurtigt.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
MJENSEN Skrev:Er det ikke 1799 sådan en original udstødning koster ?
http://speedline.dk/da/scooter/udstoedni...-00300-0e/


Altså det var sådan en " vi " solgte gemmen den blå avis, troede det der var en 30er potte som kun sådan ud pga den sorte "plade " på den. ( Syns JK udgaven er flottere en en du fandt der)
Svar
#11
MJENSEN Skrev:Er det ikke 1799 sådan en original udstødning koster ?
http://speedline.dk/da/scooter/udstoedni...-00300-0e/

Hmm kan du mon også finde en til min Peugeot Vivacity 1 (dvs. ikke den nye model med ekstra bagage rum foran). For handleren siger at den er svine dyr, men jeg har ikke kunnet finde priser på det. Og det kunne da være rart at kende en måske nært forstående udgift, da vinterens forbistrede saltspredere har tæret godt på min udstødning :ranting:
Svar
#12
kragen Skrev:Jeg har ingen anelse om, om der er katalysator i en Hot-potte, eller i givet fald, hvilken slags katalysator, der er tale om. Medmindre, du vil være bonkammerat med Karen Ellemann og Lykke Friis, så ville jeg holde mig fra dyre potter med "katalysator", og købe en billig potte uden. Erfaringen siger mig, at hvis hele systemet ikke er lavet rustfrit stål eller kulfibre, så bliver det ædt op af vejr og vind nogenlunde lige hurtigt.


Præcist og næsten ordret hva mekanikeren sagde sidst jeg fik skiftet den ( grunden tilstoppelse)
Du burde altså være på et knallert værksted med din kæmpe videnSmil
Svar


Forum spring: