Svar: 184
Tråde: 40
Tilmeldt: May 2008
Hejsa. Jeg håber det er okay, at jeg lige starter en ny tråd. Det var for bedre at kunne holde styr på det, og holde det overskueligt.
Hvis man ser bort fra priserne, hvilken af de to ville I så helst eje? Jeg håber I vil begrunde jeres svar.
. Grunden til jeg beder jer se bort fra priserne er, at jeg har regnet på det, og er kommet frem til at de vil koste nogenlunde det samme at anskaffe for mig.).
Er Cityscooter's "fiberglas/kevlar" hjelm god?
Er det forresten korrekt at FREAK30 er 100% identisk med Baotian Rebel, bare med et andet navn/andre farver?
FREAK30:
http://www.cityscootershop.dk/product.asp?product=114
Thansen:
http://thansen.dk/product.asp?c=17861399...2076550530
Mange tak.
www.Kemikongen.com ;)
Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar: 111
Tråde: 14
Tilmeldt: Mar 2008
Ja en freak30 er den samme som en baotian Rebel bare et andet udseende(farver)
Der er lavet utrolig mange mærker med den model.
Nogle af dem er:
Giantco Stealth
Texas Chili
Baotian Rebel
CPI Formula R
Freak 30
Det er faktigt ens undtagen at CPI`en er en 2 takter :wink:
//Skjødt
Svar: 184
Tråde: 40
Tilmeldt: May 2008
Skjødt Skrev:Ja en freak30 er den samme som en baotian Rebel bare et andet udseende(farver)
Der er lavet utrolig mange mærker med den model.
Nogle af dem er:
Giantco Stealth
Texas Chili
Baotian Rebel
CPI Formula R
Freak 30
Det er faktigt ens undtagen at CPI`en er en 2 takter :wink:
Giantco Stealth ser da lidt anderledes ud synes jeg... bla. sædet. Men det er småtingsafdelingen
man kan sagtens se det er wannabe.
www.Kemikongen.com ;)
Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar: 111
Tråde: 14
Tilmeldt: Mar 2008
Christian Skrev:Giantco Stealth ser da lidt anderledes ud synes jeg... bla. sædet. Men det er småtingsafdelingen man kan sagtens se det er wannabe.
Ja forskræmen er anderledes men hvis man kigger efter så kan man se at næsten alt andet er ens som de andre :wink:
//Skjødt
Svar: 115
Tråde: 21
Tilmeldt: Nov 2007
Rent mekanisk er der nu altså en del forskel.
På min Rebel 08'er er der overhovedet ingen begrænsninger selv efter den er kommet til danmark, ingen skiver, ingen cdi begrænsning, ikke engang gasspjældet. Der sidder et ualmindeligt synligt stik over udstødning som desuden er beskrevet i "user vehicle manual" som den er oversat til at "This is the limiter (såkaldt) switch".. Så en sensor og en magnet på koblingsklokken er alt der skal til for at fjerne 32km/t grænsen til 70 km/t som min rebel render, tager gerne billeder og film sekvenser hvis der skulle opstå tvivl.
Svar: 187
Tråde: 34
Tilmeldt: Mar 2008
Jeg vil da gerne se en film, med det
Svar: 1.416
Tråde: 105
Tilmeldt: Sep 2008
Caine Skrev:Rent mekanisk er der nu altså en del forskel.
På min Rebel 08'er er der overhovedet ingen begrænsninger selv efter den er kommet til danmark, ingen skiver, ingen cdi begrænsning, ikke engang gasspjældet. Der sidder et ualmindeligt synligt stik over udstødning som desuden er beskrevet i "user vehicle manual" som den er oversat til at "This is the limiter (såkaldt) switch".. Så en sensor og en magnet på koblingsklokken er alt der skal til for at fjerne 32km/t grænsen til 70 km/t som min rebel render, tager gerne billeder og film sekvenser hvis der skulle opstå tvivl.
Hej Caine
Ja jeg ved godt at tråden er nogenlunde 2 år gammel, men vil alligevel lige kommentere på den, du skriver at der ingen begrænsninger er på den, heller ej CDI´en, der tager du ganske fejl, for det gøre der, den sidder inde under højre sideskjold, der sidder et stik, som du lige kan hive fra hinanden. :wink:
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.