Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kan zoomeren klare turen ??
#1
Hey BS.


Jeg ønsker sådan set og tage min honda zoomer når nu vi snart skal på tur.


Den har den fejl at den gerne ville æde strømmen på mit batteri.

Så derfor tængte jeg at jeg kunne gøre det inden turen og så lade mit batteri op og det samme med mit ækstra batteri.

Og så tage nogle start kabler med Burde den så ikke kunne klare den tur ???.....


Min scooter kan køre 3-4 dage på en opladning og det er med ca 25 km pr dag.


Mvh Dennis
Mvh Dennis
Honda Zoomer 4 takt Sort 2007.
Kragen hvil i fred, du ville altid være elsket og husket.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den kan da sagtens køre selvom der ikke er strøm på batteriet, ikke? Så kan du vel bare starte på kickstarteren hvis du skulle løbe tør. Men derudover vil det nok være at anbefale at du finder fejlen på din scooter så den ikke dræber batteriet. Det er slet ikke meningen at sådan et batteri skal løbe tør ligemeget hvor meget du bruger scooteren, da den bør lade batteriet op automatisk ved hjælp af en lille generator
---- Yehaaa ---
Svar
#3
sekner Skrev:Den kan da sagtens køre selvom der ikke er strøm på batteriet, ikke? Så kan du vel bare starte på kickstarteren hvis du skulle løbe tør. Men derudover vil det nok være at anbefale at du finder fejlen på din scooter så den ikke dræber batteriet. Det er slet ikke meningen at sådan et batteri skal løbe tør ligemeget hvor meget du bruger scooteren, da den bør lade batteriet op automatisk ved hjælp af en lille generator

En Zoomer kan ikke køre uden strøm på batteriet, så virker indsprøjtningen nemligt ikke Smil

Det burde nu være lige til at få lavet, det er jo bare at finde ud af hvorfor den ikke lader som den skal.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#4
sekner Skrev:Den kan da sagtens køre selvom der ikke er strøm på batteriet, ikke? Så kan du vel bare starte på kickstarteren hvis du skulle løbe tør. Men derudover vil det nok være at anbefale at du finder fejlen på din scooter så den ikke dræber batteriet. Det er slet ikke meningen at sådan et batteri skal løbe tør ligemeget hvor meget du bruger scooteren, da den bør lade batteriet op automatisk ved hjælp af en lille generator



Dark har rat i at jeg ikke kan bruge den uden strøm.


Og du har rat i at der er en fejl et sted men den er lige så svært og finde som en nål i en hø stak.
Mvh Dennis
Honda Zoomer 4 takt Sort 2007.
Kragen hvil i fred, du ville altid være elsket og husket.
Svar
#5
Et multimeter, og så step baglæns, så skal den nok være til at finde.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: