Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skod zoomer virker stadig ikke
#1
Hey BS.


Som nogen af jer nok ved har jeg ikke haft andet end problemmer med den skrot bunke af en zoomer.

Jeg har tidliger nævnt at nu er problemmet blevet løst og det var pga manglende strøm.

Nu da jeg har købt nyt batteri. hvor der er mere end rigelidt power til og skulle kunne starte. så ville den bare ikke.


Jeg har tjækket tændrøret om det knister og det gøre det.
Jeg har tjækket om den får benzin og det gøre det for tændrøret er vådt.


Når jeg sætter tænding på så pumber den benzin ind som den skal så det funger også men afligevæl så gider den bare ikke og starte. Ond Ond :twisted: :gun:


Mvh Dennis
Mvh Dennis
Honda Zoomer 4 takt Sort 2007.
Kragen hvil i fred, du ville altid være elsket og husket.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hejsa...

Hmmm har du prøvet at lade det stå natten over med lader på, for selvom det er nyt kan det godt have tabt strøm ( medmindre at det blev ladt op da du hentede det ).

Har du prøvet at tjekke dit luftfilter??.

Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#3
Tempo Skrev:Hejsa...

Hmmm har du prøvet at lade det stå natten over med lader på, for selvom det er nyt kan det godt have tabt strøm ( medmindre at det blev ladt op da du hentede det ).

Har du prøvet at tjekke dit luftfilter??.

Mvh
Tempo


Hvad skulle der være med mit luft filter ???....


Ang batterti så er der masser af power til at den burde kunne starte.

Den har før kunnet starte på et næsten afladt batteri.
Mvh Dennis
Honda Zoomer 4 takt Sort 2007.
Kragen hvil i fred, du ville altid være elsket og husket.
Svar
#4
Tjaaaa det kunne være tilstoppet, da den har stået stille et stykke tid. Hvis der har været noger olie/snavs i filteret.


Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#5
Men ellers så må du jo som os andre, sætte tid af og starte fra en ende af....
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Tempo Skrev:Tjaaaa det kunne være tilstoppet, da den har stået stille et stykke tid. Hvis der har været noger olie/snavs i filteret.


Mvh
Tempo


OK det kan jeg da tjække,
nu er jeg ingen expert overhovdet og har ikke meget kendskab til knallert / scooter
men har det godt nok så stor en inflydelse på om den kan starte eller ej ??...


Mvh Dennis
Mvh Dennis
Honda Zoomer 4 takt Sort 2007.
Kragen hvil i fred, du ville altid være elsket og husket.
Svar
#7
Alt har indflydelse til en hvis grænse på en 4takter. Hvis dit luftfilter er meget beskidt, kan det være det. Er det lang tid siden der er blevet justeret ventiler på den ? Hvis ja, skal de indstilles (0.08-0,10). Kan også være at blandings skruen / luftskruen sidder forkert. Sæt dem til grundstilling og se om det hjælper. 2½blandings skrue og er der luft, er det ca 1½ omgang fra bund.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar


Forum spring: