Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tændrør...
#1
Hvad er foreskellen på disse 2 typer tændrør? Har ledt, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad R'et betyder :?


C7HSA

CR7HSA

Det sad nemlig et C7HSA i min scooter, men kom til at købe 2 stk. CR7HSA ved en mindre hukommelses-fejl :roll: Mere om jeg kan bruge dem i stedet for C7HSA?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
tripper2001 Skrev:Hvad er foreskellen på disse 2 typer tændrør? Har ledt, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad R'et betyder :?


C7HSA

CR7HSA

Det sad nemlig et C7HSA i min scooter, men kom til at købe 2 stk. CR7HSA ved en mindre hukommelses-fejl :roll: Mere om jeg kan bruge dem i stedet for C7HSA?
Det med R'et, er radiostøjdæmpet. Det uden, er ikke. Bortset fra det, er de helt identiske, og motoren er ligeglad :wink: .

Nogle tændrørshætter er radiostøjdæmmet, og behøver derfor ikke en dæmpning i tændrøret, men de fleste er ikke, så hvis du ikke vil forstyrre folks radio- eller tvudsendelse, når du fræser forbi, vil de nok sætte pris på, at du enten har en støjdæmpet hætte, eller tændrør Griner . Hvis du selv kører rundt med radio i mobilos, vil du kunne høre, om den "skratter".
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: