Søg Garagen Hej Gæst! Register

Begrænsningskive
#1
Hej jeg har tænkt mig at sætte sådan 2 begrænsningskiver på min scooter igen, men behøver jeg at sætte en standart cyll. på igen ?, kan jeg ikke bruge den stage6 racing cyll. jeg køre med nu uden at der sker skader, og skal jeg dyse ned igen eller ?....
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
c3s Skrev:Hej jeg har tænkt mig at sætte sådan 2 begrænsningskiver på min scooter igen, men behøver jeg at sætte en standart cyll. på igen ?, kan jeg ikke bruge den stage6 racing cyll. jeg køre med nu uden at der sker skader, og skal jeg dyse ned igen eller ?....
Sætter du begrænsningerne tilbage i varioen, og beholder en større cylinder, tigger du næsten om, at motoren "brænder af". Motoren vil kunne køre med mange flere omdrejninger, end den kunne uden begrænsningerne, og ved en lavere hastighed. Det giver varme, og sikkert så megen varme, at skidtet sætter sig.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Okay så du mener jeg skal sætte en standart cyllinder på min scooter og dyse den ned ?
Svar
#4
c3s Skrev:Okay så du mener jeg skal sætte en standart cyllinder på min scooter og dyse den ned ?
Ja, medmindre, du har en begrænset cdi, du kan smide i :roll:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
Øhh en begrænset cdi nej det har jeg ikke , men måske ved du hvor man kan købe sådan en til en stalker.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: