Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kawasaki ER-6f
#13
Jo, har tænkt at oprette garage både på scooter og mc men jeg har kun mobilbilleder af dem. Og jeg kan IKKE få det #¤¤%&)"!?` skidt til at fungere :? Så det bliver nok først når jeg får gravet hyoen frem af skuret igen, og kan tage alm billeder af den Smil Scooteren kan jeg egentlig godt oprette, skal bare have taget billeder først Grin
livet er en seksuelt overført sygdom med dødelig udgang
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
ChemicalBoy Skrev:Hvis du alligevel vover dig ud på de tyske motorveje så tror jeg at 210 km/t er mere end rigeligt :P

Heh, rigtigt nok. I bund og grund ville 150km/t egenligt være nok. 130km/t pga motorvej, og 150km/t for at kunne overhale på motorvej/ ha lidt ekstra på toppen så man ikk behøves at køre med +10.000rpm, for at følge med den normale motorvejs trafik.

ENESTE grunde til jeg ka se at ha en hurtigere mc, er;

1: Fordi man ka få den ud på en bane.
2: Blær.
3: Fordi man kører dødskørsel... Det holder dog ingen steder.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#15
Havoc, har du haft MC før, og har du et kørekort?
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar
#16
Jeg må Havoc ret. At køre 150+ på en mc på vej, herunder motorvej - er alene tegn på dødsforagt. Med de vej-, vejr- og vindforhold, vi har, er det uansvarligt, at køre så hurtigt på en tohjuler.

Og for at komme LETSINDIG i forkøbet, så har jeg haft, og kørt, adskillige mc'er i de seneste godt 40 år. Jeg må med skam også meddele, at jeg flere gange også har passeret 200++ km/t, men ingen, skal fortælle mig, at det er forsvarligt på en mc. I bil, er det en anden sag.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#17
LETSINDIG Skrev:Havoc, har du haft MC før, og har du et kørekort?

Har haft en 250cc crosser som blev brugt til transport. Pga lav gearing osv, rendte den ca 140km/t, og det var mere end nok for mig, havde den dog aldrig ude på en motorvej. Nej jeg har ikke kortet og er godt klar over at det er noget lort at køre rundt uden kort. Har prøvet en gammel GSX650 i en times tid og div andre småture på forskellige mc'er. Kører dog ikke mere, da jeg ikke har kortet, og er blevet klogere.

Ved godt det er pisse nemt at vride håndtaget lidt for meget og så går det ellers derudaf... Da jeg sad bag på min onkel efter at vi havde holdt en lille pause ved motorvejen, spurgte jeg om hvad den kunne rende i 1ste gear, det prøvede vi så. Kom op på 160km/t før 2nden gear blev brugt. Det var da en adrenalin oplevelse uden lige, men den slags kontrol har jeg ikke over en mc, og selvom jeg får det, vil jeg ALDRIG køre så hurtigt selv, pga dyr, børn, sten osv. Så længe det kun er mig det går udover, kan jeg snildt tage ansvaret for det. Men det samme der bare er 0.01% chance for at det går ud over andre, gør jeg det ikke (bryder regler som f.eks fart). Ansvaret lagde på min onkel der og ved godt det er lidt dobbelt moralsk at sige, at så er det iorden, men det er hans valg. Og det var mit valg at sidde bag på.

Crosseren var da oppe på 130km/t på lange lige veje (140km/t et par gange for at se hvad den kunne, var på en "lukket" vej), men med det samme der kom et sving, ikke havde fuldt udsyn, kom en frakørsel eller lign, kom den ned på de 80-90km/t. Dengang ver det mere end nok, og det tror jeg stadigt det er. Kunne agilityen komme op på de 90km/t konstant, var jeg fuldt ud tilfreds med at have den som transport. Bortset fra at det er pisse ulovligt...

ER6-f'eren tiltaler mig pga dens udseende, Kawa's rygte og at man sidder hamrende godt på den. Touring cykel med en smule sport i blodet. Og så liige lyden... Grum i bunden og hidsig på toppen Grin
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: