Søg Garagen Hej Gæst! Register

tuning af hot50
#1
hej jeg har en hot50 og vil gerne tune den er der nogle der gider fortælle mig hvad der er nemmest at gøre ville gerne ha hvis den kunne op på 90 så skriv :roll: :roll: :roll:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
reneolsen Skrev:hej jeg har en hot50 og vil gerne tune den er der nogle der gider fortælle mig hvad der er nemmest at gøre ville gerne ha hvis den kunne op på 90 så skriv :roll: :roll: :roll:
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
reneolsen Skrev:hej jeg har en hot50 og vil gerne tune den er der nogle der gider fortælle mig hvad der er nemmest at gøre ville gerne ha hvis den kunne op på 90 så skriv :roll: :roll: :roll:


Jeg har en pgo hot 50 der har jeg sat polini sport 70 cm på og omdyset den , der står på speedometret den køre 90 men tror der er stor fejl visning på .
Svar
#4
Lazz26 Skrev:Jeg har en pgo hot 50 der har jeg sat polini sport 70 cm på og omdyset den , der står på speedometret den køre 90 men tror der er stor fejl visning på .


90Km/t??? min km tæller når kun 80km
Svar
#5
Søren26 Skrev:90Km/t??? min km tæller når kun 80km
Så få fat i et andet speedometer, eller lav en ny speedometerskive, så kører den hurtigere Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
kragen Skrev:Så få fat i et andet speedometer, eller lav en ny speedometerskive, så kører den hurtigere Griner

Griner
Svar


Forum spring: