Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afstemning: Piaggio Typhoon eller PGO Hot 50
PGO Hot 50
39.29%
11 39.29%
Piaggio Typhoon
60.71%
17 60.71%
Total 28 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Hvilken Scooter Skal Jeg Have ?
#1
Piaggio Typhoon eller PGO Hot 50?

Design, ydelse, kvalitet, anmeldelser osv.

Synes at Hot 50 ser bedst ud, men har ikke set en Piaggio Typhoon ordenligt, nogen siger at Piaggio Typhoon køre noget hurtigere når man afdrosler og at de har bedre kvalitet.

Og hvilken en ser bedst ud?

Og hvis de er fra '06 eller længere tilbage skal de ikke køre med nummerplade? Smil

[Image: %5C63319725_21112009173001_3804_3.jpg]

[Image: %5C63662506_11122009160709_7590_3.jpg]

EDIT: Jeg er rimelig tæt på at købe en PGO PMX Sport
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg skal undlade, at give nogen af dem karakter, da jeg ikke tror, at der er den store kvalitetsmæssige forskel på dem. Det vil nok få nogle af vore italianofile medlemmer op af stolen, og fremture med mere eller mindre underbyggede argumenter for en Piaggio, fremfor en PGO fra Taiwan - dette, selvom PGO faktisk er dem, der har bygget flest Piaggioer Fortvivlethock: Jeg gentager gerne, at navnet PGO oprindeligt var en forenklet stavemåde for Piaggio, som taiwanerserne havde lettere ved, at læse og udtale, da fabrikken producerede Piaggioer til bla. det asiatiske marked, og halvfabrikata til de italienske. Griner

Om en lille knallert skal have plade på eller ej, afhænger ikke af, hvilken årgang, knallerten er, men udelukkende, om den er taget i brug første gang, før eller efter 1. juli 2006. Er den taget i brug første gang (tegnet forsikring/stelnummeret registreret) efter 1. juli 2006, skal den have plade på, uanset om modellen er ældre, end 2006. Skulle du finde en "ny" Puch fra 70'erne, stående i en en papkasse hos en gammel forhandler, og som aldrig har været taget i brug, skal den altså også have en plade på, hvis du vil køre på den Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Indtil videre står det 2-0 til Piaggio Typhoon, i følge afstemningen.

2 Af mine venner har også allerede en Hot 50, måske er skulle man få noget der var lidt anderledes og kørte lidt hurtigere.

Hvem her inde kan godt li den Piaggio Typhoons design der er på billedet?
Svar
#4
Nu er Typhoon'er generelt lidt kedelige at se på.
Men det er en sk**e-god maskine..

Har selv haft 2.

Den éne kan ses hér: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_vi...p?ID=88370
Buschauffør Lolland

TMS S3 2010 (Baotian BT49QT-9 i forklædning)

Tidligere knallerter:
Giantco G-Buddy - Giantco Venus - Piaggio Typhoon
Svar
#5
retropsnart Skrev:Nu er Typhoon'er generelt lidt kedelige at se på.
Men det er en sk**e-god maskine..

Har selv haft 2.

Den éne kan ses hér: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_vi...p?ID=88370

Hvad hvis jeg siger at jeg nogle gange skal køre i sne på cykelstien fordi der hvor jeg køre renser de ikke vejen særlig tit. Skal have en scooter der kan køre i sne lidt bedre eller mere end andre scootere Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg kan personligt meget godt lide hot 50, de holder, MEN Piaggio kan ikke sammenlignes med hot'en, da Piaggios kvalitet er meget bedre, og her tales der ud fra erfaring, har haft 2 hot 50, og der sket mange mærkelige ting med dem, og har også haft 2 Gilera (som jo også er Piaggio som laver dem, og er præsis det samme), som aldrig har fejlet noget, så hvis du leder efter en knallert der skal holde og du vil være sikker på at komme derhen så Piaggio'en, men da jeg selv er ung og holder meget af at en knallert skal se "fræk" ud så ville man nok vælge hot 50 eren..
Svar
#7
Ra1994gh Skrev:Jeg kan personligt meget godt lide hot 50, de holder, MEN Piaggio kan ikke sammenlignes med hot'en, da Piaggios kvalitet er meget bedre, og her tales der ud fra erfaring, har haft 2 hot 50, og der sket mange mærkelige ting med dem, og har også haft 2 Gilera (som jo også er Piaggio som laver dem, og er præsis det samme), som aldrig har fejlet noget, så hvis du leder efter en knallert der skal holde og du vil være sikker på at komme derhen så Piaggio'en, men da jeg selv er ung og holder meget af at en knallert skal se "fræk" ud så ville man nok vælge hot 50 eren..

Kan man da ikke få både kvalitet og frækhed? Andre modeller fra Piaggio eller andre mærker?
Svar
#8
Skal også være en scooter der starter hver gang ligemeget hvad, om det er -10 grader, skal den starte Smil

Og skal også se fræk ud Smil
Svar
#9
Man kan jo osse "pimpe" en typhoon.
Bare det at jeg lakerede et par stumper, gjorde den mindre kedelig at se på.

Jeg havde ingen problemer med glatførekørsel på mine typhoon'er.

Den skal jo heller ikke se så smart ud, at "mohammed langfinger" render med den...
Buschauffør Lolland

TMS S3 2010 (Baotian BT49QT-9 i forklædning)

Tidligere knallerter:
Giantco G-Buddy - Giantco Venus - Piaggio Typhoon
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Cromatox Skrev:Skal også være en scooter der starter hver gang ligemeget hvad, om det er -10 grader, skal den starte Smil

Og skal også se fræk ud Smil
Det kan alle, hvis de indstillet og vedligeholdt korrekt. Selv min lille "kineser" til under 10.000, har aldrig svigtet pga. af kulde - heller ikke på elstarteren. En knallerts udseende, har en meget lav prioritering i min karakterbog, så der kan jeg ikke hjælpe.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#11
kragen Skrev:Det kan alle, hvis de indstillet og vedligeholdt korrekt. Selv min lille "kineser" til under 10.000, har aldrig svigtet pga. af kulde - heller ikke på elstarteren. En knallerts udseende, har en meget lav prioritering i min karakterbog, så der kan jeg ikke hjælpe.

Okay, vil gerne have en scooter med rigtig godt greb i vejen og skal kunne starte vær eneste gang, sommer eller vinter, -10 grader ligemeget hvad! Smil Og der skal ikke komme for mange problemmer osv. med den og skal kunne køre rimelig hurtigt afdroslet og skal være en 2-takter.

Vær venlig at sende nogle billeder eller navne på scooterne, der lever op til kravene jeg har skrevet. Så jeg kan se nærmere på dem Smil
Svar
#12
Cromatox Skrev:Okay, vil gerne have en scooter med rigtig godt greb i vejen og skal kunne starte vær eneste gang, sommer eller vinter, -10 grader ligemeget hvad! Smil Og der skal ikke komme for mange problemmer osv. med den og skal kunne køre rimelig hurtigt afdroslet og skal være en 2-takter.

Vær venlig at sende nogle billeder eller navne på scooterne, der lever op til kravene jeg har skrevet. Så jeg kan se nærmere på dem Smil

Jeg har PGO og er meget glad for den, virkelig stabil maskine, og er ik tvivl om at når min hot50 ik kan mere. Ja så køber en DR BIG ( pga bedre forlygter og større tank)
Svar


Forum spring: