Søg Garagen Hej Gæst! Register

Cylinder og ny udstødning passer ikke!..
#1
Hej alle Smil

jeg har for nyligt købt ny udstødning til min knallert, men jeg har det problem at det ikke passer helt på knallerten, det virker som om at cylinderen mangler en smule vinkel?.

Har hørt noget om at en standart cylinder er vandret ved udstødningen, og at et cylinderkit har en smule hældning? dette skulle være en form for begrænsning ved at et nyt tun udstødning ikke kan passe på en standart cylinder?.

Knallert: Keeway focus.
Ny udstødning: top performences.

Håber der er en der ved noget Grin

Hilsen en fortvivlet knallert nybegynder.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg ved at Peugeot Speedfight 2 fra 03-04 og frem, har lavet cylinderen sådan at man ikke kan sætte en tun udstødning på standard cylinderen, eller standard udstødningen til en tun cylinder.

Det kan være noget i samme stil Keeway har lavet måske?
Svar
#3
Ja det kunne da være Smil
Men er ikke sikker på jeg tør købe et cylinder kit også :S
Svar
#4
Prøv at montere alle skruer inden du spænder nogen af dem , og først spænd dem derefter , jeg har været ude for lidt det samme , men har løst det på denne måde , kan du se det stadig ikke passer sammen , går det naturligvis ikke af presse det sammen.
Svar
#5
jeg har desværre allerede prøvet det trick Ked af det
vi var 3 fyre der prøvede i 4 timer
det virkede desværre ikke
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
tobias-rt Skrev:jeg har desværre allerede prøvet det trick Ked af det
vi var 3 fyre der prøvede i 4 timer
det virkede desværre ikke
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).
Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926
Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: