Søg Garagen Hej Gæst! Register

baotian går dø
#1
Hej her inde jeg vil høre om der er nogle der kan fortælle hvad der kan være gal når scooter går dø efter man har kørt ca 500 m somtider mindre og den står så i ca 10 min tid så kan den starte men vil ikke rigtig tag fuld gas. Vi har stillet ventiler og kigget på membran den ser ikke ud til at fejle nåede og det hele er blevet renset.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Genlæs venligst reglerne, og kig godt på §2 og §3.
Vi går meget op i at man gør sit bedste i at man bla. starter med stort begyndende bogstaver i sætninger og ikke bruge overdrevet mange store bogstaver.

Du bedes ændre dit indlæg, så det overholder sidens regler, ved at trykke på dette lille ikon ud for dit indlæg i højre hjørne: [Image: icon_edit.gif]

Du kan læse mere om hvorfor vi går meget op i at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926


Tje for skidt i karburator og autochokeren.
Svar
#3
Det lyder som en tilstopning af benzin , hane-filter- karburator .
Svar
#4
sephia Skrev:Hej her inde jeg vil høre om der er nogle der kan fortælle hvad der kan være gal når scooter går dø efter man har kørt ca 500 m somtider mindre og den står så i ca 10 min tid så kan den starte men vil ikke rigtig tag fuld gas. Vi har stillet ventiler og kigget på membran den ser ikke ud til at fejle nåede og det hele er blevet renset.
Manglende karburatorsprit ?
Det er jo blevet den sæson nu.

Dysen vil typisk fryse til efter kort tids brug (motor stopper!), hvorefter der lige skal gå en tid med at tø op.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#5
Tak for svarerne men det i forslår er alt sammen blevet gjordt og det er det samme gal stadig væk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
sephia Skrev:Tak for svarerne men det i forslår er alt sammen blevet gjordt og det er det samme gal stadig væk
Har du tjekket, om vakuumhanen fungerer, og at slangen er tæt?
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
Jeg har før været ude for, at tændrøret ikke var skruet helt i. I det nuværende kolde (pt. ikke just fugtige) vejr, skal der ikke meget til.

Kommer der benzin ud af slangen efter benzinfilter, hvis du træder på kickstarter?
Hvis det kun drypper, er det nok der humlen ligger (filter eller hane, som Kragen er inde på). Ved for lille tilstrømning tømmes reservoiret i karburatoren, så det skal fyldes op igen, før man kommer videre.

Jeg kender desværre for lidt til karburatorens indre snirkler til at kunne komme med ret meget mere om det. :oops:
Men man har vel lov til at skyde fra hoften en gang imellem. Cool
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#8
Hurtige skud fra hoften, kan være ret effektive :wink:

På f.eks. Agilityen, sidder der en meget "flad" karburator, og der er ikke plads til ret megen væske i kammeret. Der er faktisk så lidt plads, at indholdet i kammeret, kan "fordampe" på en varm sommerdag, eller efter en hurtig tur, så det kan være lidt bøvlet, at få den startet op igen, lige efter et stop. Selv et par dage indendørs kan kræve, at man først træder kickstarteren ned nogle gange, inden man forsøger med elstarteren.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: