Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO T-rex døde under køretur?
#1
Hej!
MIn T-rex gik ud igår mens jeg kørte? Der er svag gnist, men den ville ikke starte...Help..hvad kan der være galt? spørg endelig hvis du skal bruge mere info Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
PGOT-rex50 Skrev:Hej!
MIn T-rex gik ud igår mens jeg kørte? Der er svag gnist, men den ville ikke starte...Help..hvad kan der være galt? spørg endelig hvis du skal bruge mere info Smil


Har du husket at hælde en sjat karburatorsprit i benzinen? Det skal der nogle gange for at afhjælpe kondensvand i karburatoren, på denne årstid.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Den har nu fået karburatorsprit..men var desvære ikke det Ked af det og nu virker elstart heller ikke? øv hvad sker der?
Svar
#4
PGOT-rex50 Skrev:Den har nu fået karburatorsprit..men var desvære ikke det Ked af det og nu virker elstart heller ikke? øv hvad sker der?

Dumt spørgsmål, men har du prøvet kickstarteren?

Og det kan være mange ting der er årsag til at din scooter strejker. Har du tjekket batteriet,tændrøret, tændrørshætten (for revner, så vand/fugt kan trænge ind), Stelforbindelse (sidder ved elstarteren under motoren og kan være gået løs) Rens evt. karburator og luftfilterindsatsen, og tjek om der i det hele taget kommer benzin til karburatoren.


Det var mange ting på een gang Smil. Men det er hvad jeg selv ville undersøge på mine scootere, hvis de drillede som din gør.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Jeps har prøvet kickstarter Smil
Syntes det var en mærkelig måde den døde på? jeg lå på en lige strækning med ca. 60km og puff så ryger "tændingen" og jeg må trille ind til siden. Der er som sagt svag knist, så har tjekket tændrør, hætte sov. Og hvis det var bensin probs ville den nok have "hostet" lidt inden den gik ud...
Der er strøm på horn osv virker, men bare ikke elstart, som eller virkede fint da den "døde"..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
PGOT-rex50 Skrev:Jeps har prøvet kickstarter Smil
Syntes det var en mærkelig måde den døde på? jeg lå på en lige strækning med ca. 60km og puff så ryger "tændingen" og jeg må trille ind til siden. Der er som sagt svag knist, så har tjekket tændrør, hætte sov. Og hvis det var bensin probs ville den nok have "hostet" lidt inden den gik ud...
Der er strøm på horn osv virker, men bare ikke elstart, som eller virkede fint da den "døde"..

Kan være en mulig varmesætning (stemplet har sat sig). Men prøv først at rense karburator og skift luftfilterinsatsen (eller rens den der sidder i).

Når du træder på kicstarteren, er der så noget modstand (lidt hård at træde)?
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: