Søg Garagen Hej Gæst! Register

Forsikring der kun dækker uden for åbningstiden?
#1
Godaften BS'er.. Grin

Jeg arbejder som deltidsansat i en Shell/7-eleven der har åbnet 24/7, 365 dage om året. Kort sagt vi har aldrig lukket!

Her i september måned havde med chef indkaldt os alle sammen til det første personale møde jeg og de andre har været til (har snart været ansat i 2 år), siden han startet som indehaver for ca. 2,5 år siden.

Der var lidt opsamling på det hele osv, hvordan økonomien havde det og hvad vi skulle stramme op osv, bare de generalle ting der finder sted på et personalemøde. Men derudover lovet han også en julefrokost og en sommerfest, som vi kunne se frem til. Smil - Fedt tænkte vi, men det sagde han også sidste jul, men det blev ikke til noget.

Så her for godt og vel 1. måned siden, var der røveri om natten, hvor der blev stjålet mange kartoner cigaratter og en del bytte penge. Jeg var der den forgangne morgen (søndag), hvor min chef ankom og sammen med en medarbejder talte de op hvor mange kartoner cigaratter der var blevet stjålet. Det beløb jeg fik af vide var omkring 40.000 kr. værd af cigaratter, og lidt byttepenge. Trist tænkte vi selvfølgelig og at det var ærgerligt osv..

Så her for en uge siden, er der blevet hængt seddel op på vores opslagstavle, hvor der står at vores julefrokost er blevet afsluttet, da der var blevet stjålet for 105.000 kr. værd af kartoner cigaratter og 13.500 kr. byttepenge. Ydermere står der: Vores forsikring dækker det ikke da forsikring dækker ikke i åbningstiden? Men igen, vi har åbnet 24/7 365 dage om året, så kan ikke se hvorfor han betaler for en forsikring der aldrig ville dække noget? Nogen der kan give et fyldegørende svar på dette? Grin

Endvidere skal jeg også lige nævne at jeg har hørt at 7-eleven giver et tilskud til hver af deres butikker hvert år. Ved selvfølgelig ikke om dette holder stik, men jeg har da tænkt mig at kontakte 7-eleven om dette.. :roll: