Søg Garagen Hej Gæst! Register

Helsingør - Helsingborg ?
#1
Hvis man skal have sin 45 scooter med over Scandlines hører den så under motorcykel eller knallert ?

Der er stor forskel på prisen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
scootertalk Skrev:Hvis man skal have sin 45 scooter med over Scandlines hører den så under motorcykel eller knallert ?

Der er stor forskel på prisen.

Den skulle meget gerne, gå under knallerttakst. De kan ikke tillade sig at tage MC takst, for en knallert, som en 45'r jo er.
Svar
#3
Nu har jeg ikke set nærmere efter, da jeg jo kører 30, men kunne prisforskellen i det væsentlige skyldes, at en motorcyken inkluderer 2 personer?
Svar
#4
Jeg har lige skrevet til dem.

Det går under knallert.

Dvs 40 kr for en retur til Sverige. Måske skulle man tage en lille tur.
Svar
#5
scootertalk Skrev:Jeg har lige skrevet til dem.

Det går under knallert.

Dvs 40 kr for en retur til Sverige. Måske skulle man tage en lille tur.

Med fører??

Jeg var i Helsingborg i 1995, på min blå/gule Yamaha 4gear(passende farve ikke Smil ). Jeg skulle til Biltema, for at hente nogle dele til min far's Volvo 240. Den havde det med at springe en eller anden dims, som gjorde, at bilen ikke ville starte. Den dims kostede på det tidspunkt næsten 300 kr. hos Volvo Danmark, mens den kostede 145 sv. kr. hos Biltema. Kursen var nede omkring 72. D.kr. for 100 sv.kr. dengang.

Og jeg vil anbefale dig at smide et DK skilt bagpå, så polisen kan se du er dansker Smil. Jeg blev stoppet ved en busterminal, fordi jeg ved et uheld var kørt ind på en ensrettet gade( i den forkerte retning Ked af det ). Og efter en lille sludder med polisen, blev jeg gelejdet ud på hovedgaden, så jeg kunne komme videre mod Biltema. Det skal så lige nævnes, at Yamsen kunne rende ca. 70 km/t, men det tjekkede de heldigvis ikke. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: