Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ledningsnet Pgo Hot 50
#1
Heej BS

Jeg har et problem med mit ledningsnet her fortiden

Jeg har helt nyt et og det gamle men kan ikke få lyset til at virke på nogen af dem :S???

Men har fået lys et par gange men det smutter meget hurtigt igen ?


Nogen forslag?

Har tjekket sikring og pærene er fine

Når jeg køre en 5 til 10km/t kan jeg få lidt lys der flimre hele tiden hvergang jeg giver gas kommer lyset meget svagt og på helt bar bund

ALT HJÆLP KAN BRUGES Smil


Mvh Mikki
AlT BeNZiN Er G0D BeNzIn. :D
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det lyder som en meget dårlig forbindelse et eller andet sted , prøv at tjekke stelforbindelse først .
Svar
#3
TAk for svaret men der er masser af stel forbindelser har 3 stk og er ret sikker på det ikke er grunden

har også kigget lednigsnettet igennem for fejl kan intet se :S? HJÆLP?Grin
AlT BeNZiN Er G0D BeNzIn. :D
Svar
#4
Jeg har haft lidt det samme problem på Giantco her for nylig , det var spændingsregulatoren der var gået , men der flimrede lyset ikke , var bare meget svagt , nærmest bare en glød , hvis statoren er brændt kan den godt flimre , men det kan du se ,hvis du kikker ind i svinghjulet , jeg ved ikke hvad der sker hvis modstandene brænder af , men kunne forestille mig pæren springer.
Svar
#5
Tak for svaret men fandt fejlen idag selv Smil efter mange timer Smil


Havde prøvet andre spændigsregulatore og cdi'er og et andet ledningsnet og alt muligt gejl Grin

fejlen lå i baglygten de der sævlting var bøjede så de ramte hinanden Smil

Mvh Mikki. Smil

Emne kan lukkes Smil
AlT BeNZiN Er G0D BeNzIn. :D
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Citat:Havde prøvet andre spændigsregulatore og cdi'er og et andet ledningsnet og alt muligt gejl

fejlen lå i baglygten de der sævlting var bøjede så de ramte hinanden

Been there, done that!!

Med mig ramte de dog ind på stellet og forårsagede en masse ravage i form af baglys og bremselys der byttede om, blinklys-hastighed der gik modsat af motorens omdrejninger, olielampe der gav et blink hver gang jeg slap en bremse plus masse andre sjove ting Grin

Hader elproblemer! hehe :P
Svar


Forum spring: