07-09-2009, 17:45
Helldriver Skrev:Takker for alle de fine svar Men synes godt nok det lyder indviklet :?Det kommer an på Hvem du spørger, jeg gav fulde hamemr med det samme.
Men hvorfor vil den (udstødningen?) larme, hvis ikke jeg fjerner variator-ring?
Andet spørgsmål: Er det bedst at køre maskinen til med alle begrænsninger, for derefter at fjerne en af gangen? Eller har scooteren bedst af at få fjernet al begrænsning inden..? Jeg har læst et sted at man kun skal køre med max 50% gas de første 1000km...? Så lige nu keder jeg mig bravt ved 25-30km/t, og skal jeg med på touring her om lidt. ville det være rart at den var ordentlig tilkørt.
Ja jeg har ikke engang rundet 100km endnu.
Citat:Mine behov/mål: En maskine der IKKE larmer mere end standard 2T (de larmer sgu rigeligt!), og den skal gerne køre ca 50-60 i neutral vind. Desuden skal den IKKE ligne noget der er tunet. Kan jeg så få en bonus af et lidt hurtigere optræk, på en eller anden måde, så er det jo bare helt fjong.Mon ikke den har begrænsinger samme steder som de andre nye PGO'er? Jeg kan ikke forestille mig de kører med anden motor de Black Magic/ligero'er der.
Det er lidt negeren at jeg ikke kan se hvilke begrænsninger min maskine har - for skal jeg selv til at lede, så kommer jeg til at stå foran maskinen i dagevis, og bare klø mig selv i nakken :?
Jeg HAR kigget på de gennemgange her på siden, med billeder og det hele. Problemet er bare at de forvirrer mig mere end de gavner
Citat:Men jeg er da et rimeligt tålmodigt menneske, og jeg har tænkt mig at blive her på siden, og øvrige, så jeg kan snuse al den viden til mig jeg kan. Af erfaring ved jeg, at går der først "hul på bylden", så lærer jeg mig selv en masse på rekordtid. Men jeg SKAL altså lige lære det grundlæggende først :wink:Hvis du har svært ved guidsne, så få en kyndig til at gøre tingene for dig.
I øvrigt et dejligt sted her - det ser både hyggeligt og seriøst ud, i modsætning til så mange andre præ-pubertære sites om emnet.