Søg Garagen Hej Gæst! Register

Scooter starter ikke, muligvis cylinder.
#1
Hey Grin

For nogle uger siden varmesatte min scooter sig nogle gange, jeg fik kigget på det, men besluttede bare at køre videre uden at skifte cylinder eller stempel.
Her for et par dage siden gad den så ikke starte, jeg fik en udlært mekaniker til at se på den, og han siger at der muligvis skal nyt stempel og cylinder på. Jeg har bestilt dette Cylinderkit http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...item=11967

Det er en CPI oliver city jeg har, og jeg vil høre at hvis det virker at skifte cylinderkit, hvor hurtig bliver den så? CPI´en er STD bortset fra at jeg har skiftet til et forrør uden begrænsninger og har fjernet alle begrænsninger.

Desuden skal der laves andre ting på motoren når man skifter til sådan et cylinderkit? ( udstødning, dyse mm.)

På forhånd tak Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er helt sikkert din cylinder/stempel der er problemet , jeg ville nok finde ud af hvorfor den har sat sig , før jeg monterer nyt , ellers risikerer du bare den gør det igen , måske oliepumpen , har den ikke dobbelt gaskabel ?? det ene til oliepumpen kunne være sprunget.
Ved større cylinder skal du sikkert have en lidt større dyse i karburator , men prøv først hvordan den kører med den der sidder deri.
Svar


Forum spring: