05-09-2009, 06:59
Hej alle, så fik min Vespa sit første besøg hos et autoriseret værksted.
I starten af sidste uge blev den lidt træg i styretøjet, og rykkede voldsomt ved ujævnheder i vejen, så jeg besluttede at der nok skulle bedre kompetencer på banen.
Det var fantastisk at få den tilbage. Ud over at have løst problemet med styret, fik den også et serviceeftersyn, og fixet mange af de småproblemer som jeg ikke har fået gjort noget ved.
Den fik ny benzinslange, da den gamle var utæt (!), nyt tændrør, smurt, repareret nummerpladelyset, og også et par ting mere som jeg ikke lige husker.
På vejen hjem kørte den som en drøm. Prisen for alt den herlighed, godt 2.000 kroner. Det er selvfølgelig også en slags penge, men de fleste er nok gået til de timer som det kræver at adskille og samle styret.
Et regulært eftersyn vil nok ikke koste så meget, og det skal den da også have med mellemrum i fremtiden.
/Andy
I starten af sidste uge blev den lidt træg i styretøjet, og rykkede voldsomt ved ujævnheder i vejen, så jeg besluttede at der nok skulle bedre kompetencer på banen.
Det var fantastisk at få den tilbage. Ud over at have løst problemet med styret, fik den også et serviceeftersyn, og fixet mange af de småproblemer som jeg ikke har fået gjort noget ved.
Den fik ny benzinslange, da den gamle var utæt (!), nyt tændrør, smurt, repareret nummerpladelyset, og også et par ting mere som jeg ikke lige husker.
På vejen hjem kørte den som en drøm. Prisen for alt den herlighed, godt 2.000 kroner. Det er selvfølgelig også en slags penge, men de fleste er nok gået til de timer som det kræver at adskille og samle styret.
Et regulært eftersyn vil nok ikke koste så meget, og det skal den da også have med mellemrum i fremtiden.
/Andy