Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tun
#13
Forskellen på 70ccm og 90 ccm = 20ccm :wink:

Mvh

Minjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
minjet Skrev:Forskellen på 70ccm og 90 ccm = 20ccm :wink:

Kun seriøse svar tak!
Svar
#15
SBT Skrev:Ok Grin

Hvor stor en forskel er der på 70 og 89/90ccm

Da jeg gik fra 50 til 70 var der stor forskel. meget bedre træk, nu render den 70 km/t på speedometeret, hvor den før gik 55.

Hvor meget mere vil det så give? Altså på toppen og i trækket, hvis jeg skifter til 89/90ccm
50 ccm= ca. 55 km/t (uden modvind)
70 ccm= ca. 60-65 km/t, men mere stabilt og hurtigere acceleration (som en 50ccm 2-takter)
90 ccm= ca. 70-75 km/t med kraftig acceleration (som en 70 ccm 2-takter)

En standard GY6 125 ccm kører til sammenligning ca. 85 km/t

Dette er "ægte" km/t, og på speedometeret, kan du sikkert lægge 10-15 km/t oven i Griner

Jeg ved godt, at der nu er nogle, der vil fare i blækhuset, og skrive, at deres kører meget mere, men uden at foretage andre fiksfakserier, er disse tal nok dem, du skal regne med, ved en almindelig udskiftning af cylindre.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#16
kragen Skrev:50 ccm= ca. 55 km/t (uden modvind)
70 ccm= ca. 60-65 km/t, men mere stabilt og hurtigere acceleration (som en 50ccm 2-takter)
90 ccm= ca. 70-75 km/t med kraftig acceleration (som en 70 ccm 2-takter)

En standard GY6 125 ccm kører til sammenligning ca. 85 km/t

Dette er "ægte" km/t, og på speedometeret, kan du sikkert lægge 10-15 km/t oven i Griner

Jeg ved godt, at der nu er nogle, der vil fare i blækhuset, og skrive, at deres kører meget mere, men uden at foretage andre fiksfakserier, er disse tal nok dem, du skal regne med, ved en almindelig udskiftning af cylindre.

Tak for svaret. Jeg tror jeg snart må prøve med 90 ccm Grin
Svar


Forum spring: