Søg Garagen Hej Gæst! Register

Min første bøde
#1
Forleden fik jeg en bøde for at køre på en cykkelsti med min 45. Det var selvfølgelig min egen skyld, men der var så meget lastbiltrafik på vejen så jeg tog chancen og kørte på cykkelstien. Det var langt ude på landet og uden trafik på cykkelstien så jeg tænkte den går sgu nok, men ak nej , en motorcykkelbetjent tog mig og gav min en bøde på 500kr. Fandens også og en erfaring rigere. Jeg ville håbe at bilisterne gav os noget mere plads på vejen, men de kører meget tæt forbi og der opstår mange farlige situationer fordi de ikke giver os plads. Jeg synes det er et kæmpe problem som der burde gøres noget ved, inden der bliver slået flere af os ihjel.
Peugeot Elystar
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja man kan komme ud for mange "sjove" ting på en 45 scooter.
I vinters da der lå godt med sne blev jeg overhalet af en bil lige før et næsten 90 gaders sving med det resultat at bilisten snurrede rundt på vejen foran an mig bare fordi han absolut skulle nå at overhale mig, jeg skeg af grin inde i styrthjelmen og han blev pænt bagved mig resten af vejen. Griner
Jeg oplever også tit bilister der lige skal nå at overhale lige før et fartbump, den værste overhalede mig ca 25 meter før og kørte så ind foran mig og bremsede ret krafigt ned så jeg måtte op og hænge i bremserne. Fortvivlethock:
Men jeg syntes nu de fleste billister giver godt med plads men der vil altid være idioter og det er jo dem man husker..
Svar


Forum spring: