Søg Garagen Hej Gæst! Register

Crosser som 30-knallert
#1
Jeg gik lidt med tanken om, at købe en crosser. Nede foran min skole står i øjeblikket en Orion som jeg syntes ser rigtig fed ud, men jeg har hørt, den kun fås som 125 cc.
Jeg leder efter en, der kan fås som 30-knallert, og helst ikke dyrere end en almindelig billig scooter, dvs. 9000 kr eller under.

Er der nogle der kender til nogen mærker, der producerer crossere? Eller evt kender til nogen bestemte modeller? Jeg ville foretrække at købe den fra ny, men det er forholdsvis svært at finde forhandlere på nettet, syntes jeg.

Mange tak for hjælpen!
Venlig hilsen Christopher
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tag et kig på Suzuki RMX og SMX. Du bliver nødt til at købe en ret gammel en hvis den skal koste 9000 kroner, og så skal du regne med at bruge tid på at sætte den i stand. Jeg har selv en aprilia SX - de har nogenlunde samme type udseende. Den er rigtigt sjov at køre på - så jeg kan klart anbefale dig at købe en crosser-lignende knallert Smil

Udover Suzuki RMX/SMX kan du prøve at kigge på DBA eller lign. efter en CPI SX. De er billige, men husk du får hvad du betaler for. En af mine venner har dog kørt på sin CPI SX i 1,5 år med 80CC tun på og standart krumtap, og den er ikke gået i stykker af det, selv om han kører som en tosse - han er meget hård ved maskinen Smil Så mon ikke den er holdbar nok endda. Der er selvfølgelig ikke så meget prestige i at køre på CPI, men man kan jo altid skifte skjolde eller tage klistermærkerne af :wink:
www.Kemikongen.com ;)

Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar


Forum spring: