Søg Garagen Hej Gæst! Register

Naraku Gearing til GY6 Motorer!
#37
ChemicalBoy Skrev:Skal man også altid gå ned i rullevægt eller hvordan?

Har aldrig før rodet med gearing :oops:

Det er normalt man lige skifter et halvt til et helt gram ned i rullevægt når du skifter gearing.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#38
DarkSide Skrev:Det er normalt man lige skifter et halvt til et helt gram ned i rullevægt når du skifter gearing.

Okay.. Tak for info Smil
Svar
#39
DarkSide Skrev:Det er normalt man lige skifter et halvt til et helt gram ned i rullevægt når du skifter gearing.
Det ville også være mit bedste gæt, men, jeg har konstateret, at på min 125'er Kymco, som ikke er så meget større end 90'erne, og også har en højere gearing, har Kymco altså proppet 13 g i Fortvivlethock:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#40
Det var nogle store klodser 13 Gramm :o .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#41
Johannes Johansen Skrev:Det var nogle store klodser 13 Gramm :o .
De er ikke kun tunge, de er også enorme - 20x17 13 g :woot:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#42
UUUH NU ER DET TORSDAG!!!
Har du ikke snart fået skiftet de ruller Fræk er ved at dø med mit hævekort i hånden for at jeg skal bestille sådan en gearing til min 80cc giantco sprint Fræk Grin
---- Yehaaa ---
Svar
#43
sekner Skrev:UUUH NU ER DET TORSDAG!!!
Har du ikke snart fået skiftet de ruller Fræk er ved at dø med mit hævekort i hånden for at jeg skal bestille sådan en gearing til min 80cc giantco sprint Fræk Grin

Det er lidt svært at få taget sig sammen til at få undersøgt det med vægten, da jeg har været på arbejde fra 06:00, til 24:00, siden i søndags. :zzz:

Jeg ved ikke med arbejde i morgen, men hvis der ikke er noget skal jeg nok både få købt og prøvet nogle andre ruller. Blink med øjet
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#44
Hvordan står det til Big? :roll:
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#45
Ja det vil jeg altså også gerne spørge om. Vi er trodsalt et par stykker der har ventet i spænding MEEGET længe efterhånden.
---- Yehaaa ---
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#46
Sekner> Rolig nu, har haft extremt travlt på arbejde det sidste stykke tid. Blink med øjet

Tja, det har ikke rigtig sket der store. Andre ruller virket ikke, men til gengæld er det efter tilkørsel begyndt at køre ca 5-8 km/t hurtigere end før jeg monteret gearingen. Hvilket jo nok er hvad jeg kan forvente at en 10% gearing, på en scooter der før havde en topfart på mellem 70 og 80km/t

Den køre hurtigere både i modvind, og på bakker. Jeg har kun 1 gang prøvet at den kom et godt stykke over 80 på et lige stykke vej med god medvind.

Havde den kostet mere end den gør, ville jeg ikke have ment den var pengene vær.

Men den er faktisk et billigt stykke ''tilbehør'', til dem der er i gang med den store omgang tuning, men jeg vil ønske at Naraku kommer med nogle lidt mere kraftige gearinger i fremtiden. Da jeg kan mærke at motoren stadig vil mere end gearing tillader.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#47
Big7000 Skrev:Sekner> Rolig nu, har haft extremt travlt på arbejde det sidste stykke tid. Blink med øjet

Tja, det har ikke rigtig sket der store. Andre ruller virket ikke, men til gengæld er det efter tilkørsel begyndt at køre ca 5-8 km/t hurtigere end før jeg monteret gearingen. Hvilket jo nok er hvad jeg kan forvente at en 10% gearing, på en scooter der før havde en topfart på mellem 70 og 80km/t

Den køre hurtigere både i modvind, og på bakker. Jeg har kun 1 gang prøvet at den kom et godt stykke over 80 på et lige stykke vej med god medvind.

Havde den kostet mere end den gør, ville jeg ikke have ment den var pengene vær.

Men den er faktisk et billigt stykke ''tilbehør'', til dem der er i gang med den store omgang tuning, men jeg vil ønske at Naraku kommer med nogle lidt mere kraftige gearinger i fremtiden. Da jeg kan mærke at motoren stadig vil mere end gearing tillader.

Prøvede du så ikke at smide lettere ruller i eller hvordan?

Der skal helt sikkert nok kommer nogen kraftigere gearinger Blink med øjet
Svar
#48
ChemicalBoy Skrev:Prøvede du så ikke at smide lettere ruller i eller hvordan?

Der skal helt sikkert nok kommer nogen kraftigere gearinger Blink med øjet

Jo, men den kørte ikke bedre, tværtimod.

Det må vi håbe. Men det tog dem jeg ret lang tid at få dem på markedet i det hele taget. Bare det går lidt hurtigere med de næste.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar


Forum spring: