04-08-2009, 21:04
Hallo allesammen.
Min PGO er meget svær at starte når den er kold ( jeg skal træde på kickstarteren mindst 25-30 gange, før den starter ), men har jeg derimod været ude at køre en tur, er den meget let at starte igen. Der er forholdvis ny cylinder og stempel på den samt membran. Jeg er sikker på der ikke er nogle utætheder og den får også benzin... så jeg er lidt på den, har ikke selv flere ideer til hvad der kan være galt med den.
Ps: Glemte at nævne, at der er fin blå gnist på tændrøret
Med sommerlig hilsen
Hanibal
Min PGO er meget svær at starte når den er kold ( jeg skal træde på kickstarteren mindst 25-30 gange, før den starter ), men har jeg derimod været ude at køre en tur, er den meget let at starte igen. Der er forholdvis ny cylinder og stempel på den samt membran. Jeg er sikker på der ikke er nogle utætheder og den får også benzin... så jeg er lidt på den, har ikke selv flere ideer til hvad der kan være galt med den.
Ps: Glemte at nævne, at der er fin blå gnist på tændrøret
Med sommerlig hilsen
Hanibal
Det blev til fem år med en Italjet Formula 50, fra 1996 - Nu er det en Suzuki Katana fra 2002 samt en Pgo Hot fra 2006.