Søg Garagen Hej Gæst! Register

Yamaha bws kører ikke
#61
Hvis dysen er alt for stor, burde den, på en 2-takt, knap nok kunne flytte sig. Er den lidt for stor (en-2-6 numre ca) vil den 4 takte, men stadig ikke dø på toppen, dog vil det sidste være mere larm og ingen forskel i fart og træk. Jeg hælder til det er for lidt benzin iforhold til luft, for ellers burde den ikke "dø" på den måde med bundgas, medmindre han selvfølgelig drukner den, men så er det en lidt mærkelig maskine Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#62
Nå da da... Det ser søreme ud til i har ret igen (:
Klaskede en 90'er dyse i, power filter på, og så går den ikke ud ved bundgas mere :oops:
Dog dør den lidt og mister omdr. ved omkring 30 km/t ved bundgas, men så kan jeg bare slippe til ½-gas, så går den da 40 i det mindste.. Smil Gætter på jeg skal op i 95-100 dyse, hvis den skal gå godt Smil

Jeg synes bare 20 numre op i dyse er meget, for at skifte udstødningen fra en TP powered til en Nardo, og power filter, men det vil den ha', og endda mere til, selvom jeg godt nok synes den sluger nok benzin i forvejen Fortvivlethock: - men det er måske normalt?

Tak for hjælpen, og undskyld min dovne krop ikke gad prøve en så stor dyse fra start :innocent:

mvh.
Lasse
Svar
#63
Det ser ud til du skal have lavet et tændrørs tjek, jeg tror muligvis en går lidt for fed nu.
Svar
#64
Kan jo prøve at skrue lidt groft på blandingsskruen, og se om det kan give en spor til hvad den vil ha' (:
Det er bare en Arreche (Amal) kaburator, og dyserne variere med 5-tabellen (65-70-75 osv), men er der nogen som ved hvad blandingskruen gør på den model? Mere/mindre benzin, eller mere/mindre luft?

mvh.
Lasse
Svar
#65
For at finde ud af hvad den vil skal du lave et tændrørs-tjek.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: