Søg Garagen Hej Gæst! Register

CPI Popcorn Dør
#1
hej, jeg har et problem med min CPI Popcorn, her i morges da jeg skulle køre på arbejde nåede jeg ikke mere end en kilometer så døde min CPI.
Det var som om at da jeg gav den fuld gas døde den bare mere.
Nu kan jeg godt starte den igen men så snart jeg begynder at køre på den dør den igen.
Nogen der ved hvad problemet kan være?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det kunne godt lyde som om den trækker falsk luft, eller, uheldigvis, dit stempel har nået at sætte sig, og nu kører videre, på trods af det måske har sat sig.
Svar
#3
Jonash Skrev:Det kunne godt lyde som om den trækker falsk luft, eller, uheldigvis, dit stempel har nået at sætte sig, og nu kører videre, på trods af det måske har sat sig.
hvad mener du med falsk luft? har ikke så meget forstand på det.
Svar
#4
Tramzor Skrev:hvad mener du med falsk luft? har ikke så meget forstand på det.

Falsk luft = Trækker luft et sted hvor den ikke skal. Feks. lige før karburator ved indsugning.

Desuden, husk venligst vores regelsæt:

Genlæs venligst reglerne, og læg godt mærke til §2. Vi går meget op i at man gør sit bedste i at man bla. starter med stort begyndende bogstaver i sætninger og giver sit emne en sigende overskrift.
Du kan ændre dit indlæg, så det overholder sidens regler, ved at trykke på dette lille ikon ud for dit indlæg i højre hjørne: [Image: icon_edit.gif]

Du kan læse mere om hvorfor vi går meget op i at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926
Svar
#5
Tramzor Skrev:Det var som om at da jeg gav den fuld gas døde den bare mere.
Nu kan jeg godt starte den igen men så snart jeg begynder at køre på den dør den igen.
Nogen der ved hvad problemet kan være?

Du kan også tjekke om der er kommet vand i karburatoren. Jeg har set at en lille vandpyt i bunden af svømmerhuset kan give problemer.
Honda X8R-S
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Emnet er godt nok gammelt nu men på popcorn sidder tændspolen "spolen med tændrørskablet på" nederst i højre side lige bag bundskjoldet så stikkene ire til og bliver løse osv. grundet vind og vejr.
Selv har jeg lige haft en masse problemer med svag gnist=dårlig træk efterfulgt af periodisk slet ingen gnist grundet rustne og irede stik=rigtig svær at starte.

Håber det kan hjælpe en sjæl eller to.
Svar


Forum spring: