Svar: 408
Tråde: 62
Tilmeldt: Jun 2008
Kan se vi ikke har nogle guide til dette, så ville lige spørge om der var noget der kunne fortælle mig sådan cirka hvordan procesen foregår?
Og hvad skal man vælge for en til normalt brug? Den dyre til 1399kr. eller den billigere til de 899kr.?
http://www.speedline.dk/scooter/products.php?Category=2
Svar: 872
Tråde: 18
Tilmeldt: Aug 2008
Er det cylinder til din speedfight?
Svar: 408
Tråde: 62
Tilmeldt: Jun 2008
Yep, det var det jeg tænkte på.
Svar: 872
Tråde: 18
Tilmeldt: Aug 2008
Det er et større projekt at skifte cylinder på sådan en. Du skal have dremlet begrænsningen væk, så du kan få en størrer cylinder på (hvis din er fra 2003+). Du skal ligeledes have et topnøgle set, en spids tang til stempel ringen. Det er sådan set det som er vigtigt for at skife cylinderkit. Ret mig hvis jeg tager fejl, eller har glemt noget, jeg sidder med meget søvn i øjnene lige nu
Svar: 408
Tråde: 62
Tilmeldt: Jun 2008
Hvad er det for en begrænsning du snakker om, og hvordan får jeg den væk? Jeg har et topnøglesæt og kan sikkert også finde en spids tang. Men hvor manget af knallerten skal man skille ad ud over moteren selvfølgelig.
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
Selve motorblokken er begrænset,
Du kan ikke bare fysisk skubbe en større cylinder ned over. Den kan ikke gå på, uden at du fræser i motorblokken, hvis den er fra 2003 og senere, som en skriver længere oppe.
Svar: 872
Tråde: 18
Tilmeldt: Aug 2008
Som barden siger, så er den begrænset i blokken, så der ikke kan skubbes en størrer cylinder i. Du skal finde en person med en dremmel, så er problemet hurtigt væk.
Svar: 408
Tråde: 62
Tilmeldt: Jun 2008
Okay, det kan godt være at det er lige for besværligt for mig! :roll:
Svar: 872
Tråde: 18
Tilmeldt: Aug 2008
Så må du fatte pengepungen og give det til et værksted der gerne vil gøre det for dig :-)