Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tændrør + cylinder hjælp.
#1
Hej, idag ville jeg lige tjekke mit tændrør og det så sådan her ud:
[Image: 2902.jpg]
Ser blandingen ok ud eller hvad? Skal siges jeg kører med 3% fuldsyntetisk olie.

Så kom jeg til at kigge ind i cylinderen og jeg synes det her så lidt mystiskt ud. Skal det se sådan ud? Eller hvad er årsagen til at det ser sådan ud?
[Image: 2903.jpg]

Den får muligvis falsk luft, har jeg fået fortalt..

Mvh Kalle.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er svært at se dit tændrør. Prøv at tag et billede med makro på, og tag billede af keramikken. Du har billede af hele tændrøret, og det gør det svært at fokusere på hvilken farve det har. Prøv og tage billedet sådan her: http://peecee.dk/upload/view/178992
TGB 101R 2008 - 4000 km TIL SALG
Svar
#3
Hej Jonash.. Jeg tog bare billedet med min telefon det kan ikke fokusere når jeg kommer for tæt på og så bliver det helt utydeligt.. Men jeg kan prøve at tage et senere med digital kamera..

Nummer to billede ser det normalt ud?
Svar
#4
Normalt skal man køre med 2% olie blanding og tændrøret skal være nøde favet eller cacao favet Grin .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#5
Ja, det har jeg hørt ... Men ville bare lige høre om billede nummer 2 ser ordenligt ud? Jeg ville selv tror at der skulle være helt rent der..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
KalleWædele Skrev:Ja, det har jeg hørt ... Men ville bare lige høre om billede nummer 2 ser ordenligt ud? Jeg ville selv tror at der skulle være helt rent der..

Nej det er fint nok.
// Danielvp

Så har Giantcoen ski nået 6.000 km!! :D
Svar
#7
Tak for svaret. (:
Svar
#8
danielvp Skrev:Nej det er fint nok.
Hvad man kan vudere ud fra billledet går den for fed. Så fin nok betyder at din cylinder ihvertfald får den benzinmængde den skal bruge, and them some Griner. Hvis det altså holder stik med, at tændrørskeramikken er sort.
Svar
#9
Ja den er lidt sort... Men så må jeg få bestilt en dyse der er et nummer mindre end den jeg har i nu.. Men at den er sort kan vel også have noget at gøre med at jeg kører med 3% olie?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Den perfekte del blanding er 2% olie. Hvis det er olien der gør, at dit tændrør er sort, så burde det være fugtigt/klistret af olie. Er det det?
Svar
#11
Hmm, der sidder sådan noget sort snask som ikke er tørt men fugtigt på den ring som sidder ved gevindet.. Kan ikke huske om der sad noget på selve elektroden.
Svar
#12
Det er normalt, at det smitter af det på gevindet.
Svar


Forum spring: