Søg Garagen Hej Gæst! Register

Pas på HiStar!
#1
http://dmcn.dk/faq/VisEmne.asp?ID=39

HiStar er en lille elektronisk plade der hæftes fast midt ude på vejen. Den er hele 5cm høj! og er svær at se. Den bruges til at få informationer om trafikdanelse mv. Men de kan være livsfarlige for 2hjuler-folket.

Læs selv linket. Inde på motorcykelgalleriet er der allerede een der er kommet til skade, og lægerne mente at hvis han ikke havde rygskjold og resten af udstyret på ville ryggen have været brækket.
Uheldet med HiStar-boksen skete kun med 50-60km/t, så det kan altså være lige så farligt for scooterfolket.

Jeg synes det er simpelthen sindsygt. 5cm kant?? Det er jo vildt at det kan være lovligt..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg håber sgu de bliver ændret i en vis fart, før de koster liv. Noget andet er, at jeg ikke har set dem hernede. Har man ikkke brugt en sort ledning(over vejen) før i tiden??

De virker lidt på samme måde, som hvis man kører over et vådt kloakdæksel i et sving og skvatter a' cyklen/mc'en/knallerter'en. Det har jeg prøvet på min Yamaha 4gear, engang.
Svar


Forum spring: