Søg Garagen Hej Gæst! Register

Cykel computer
#1
Er en cykel computer lige så præcis som en GPS?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja hvis du indstiller den rigtigt så burde den være det da den, ligesom GPS'en bruger matematik til at finde din fart.
// Danielvp

Så har Giantcoen ski nået 6.000 km!! :D
Svar
#3
Kan vi ikke snart se den i aktion med den 110 cc cylinder.
Svar
#4
danielvp Skrev:Ja hvis du indstiller den rigtigt så burde den være det da den, ligesom GPS'en bruger matematik til at finde din fart.
Du kan ikke nødvendigvis sammenligne det på den måde. Cykelcomputeren er fx hverken bundet til sattelit eller antenne Griner
Hermed ikke sagt at en cykelcomputer ikke er præcis, jeg ved intet om det :-)

Edit: PGO-Fan jeg tvivler på du og vi andre kommer til at se det :-)

Edit: Glemte Stort - sorry Grin
Svar
#5
touchme271293 Skrev:Er en cykel computer lige så præcis som en GPS?
Den bør være mere præcis, end en gps, da gps'en har en naturlig forsinkelse, og besvær ved retningsskift.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg har nemlig lige fået installeret en cykel computer på min scoooter, og indstillet rigtigt. Problemet er bare at den ikke kan vise mere end 77,3km/t...
Svar
#7
touchme271293 Skrev:Jeg har nemlig lige fået installeret en cykel computer på min scoooter, og indstillet rigtigt. Problemet er bare at den ikke kan vise mere end 77,3km/t...

Ja det er jo lidt ærgeligt taget i betragtning at du kører med 110ccm Blink med øjet
Svar
#8
De er vel fordi den ikke kan køre hurtigere?
Svar
#9
Jeg har ikke fået sat mit 110cc på endnu, venter til at jeg kan få nogle " Eksperter " til at se om det ikke kan lade sig gøre, har ellert fået den nogenlunde samlet.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Citat:Ja det er jo lidt ærgeligt taget i betragtning at du kører med 110ccm Wink
Ja især når man tænker på den gik 80-85 med 50 cc på Smil .
Svar
#11
Den kan kører hurtigere... efter 77,3km/t går den bare tilbage til 0km/t.
Svar
#12
Mon ikke at din scooter bare ikke kører mere end 77 ?
// Danielvp

Så har Giantcoen ski nået 6.000 km!! :D
Svar


Forum spring: