Søg Garagen Hej Gæst! Register

Sættet over dem alle, nemlig G25!
#1
Hej, nu får jeg snart en god slat penge, og jeg har i sinde at købe det såkaldte Logitech G25 sæt. Er der nogen af jer, der har gode erfaringer eller råd, som i vil dele. Og hvis i har tid og lyst til at lave en lille anmeldelse af det, så vil jeg blive super glad! Det koster godt og vel 1500 kr, men har hørt, at det er ren kvalitet.
OBS. Det skal bruges til PC, måske til spillet: Live for speed.

Håber i kan hjælpe.

->Ankz
Sætter meget stor pris på, når folk hjælper. Derfor hjælper jeg også så vidt muligt selv.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Alt hvad der står Logitech på er jo som hovedregl ganske god kvalitet

Jeg har et Logitech Desktopset "S 510"

Som efterhånden er 1½ år gammelt og det kører bare derud af endnu og jeg er rigtig glad for det Smil

Men G25 kender jeg ikke lige noget til.. Desværre Ked af det
Svar
#3
Jeg fandt lige et Review af den fra Tweak.dk

http://www.tweak.dk/review/Logitech_G25_...el/889/1/1
Svar
#4
Jeg har brugt Logitech til min pc de sidste 5 år, og kvaliteten er noget af det man virkelig kan mærke på produkterne fra dem.
4 af årene med samme mus og tastatur. (Der stadig virker, selvom det er blevet brugt ufattelig meget de sidste 4 år, selv det genopladligebatteri i min mus kan holde en uge ved fuld opladning, selvom det også er 4 år gammelt.)

G25 kostede så vidt jeg husker, over 2500kr fra 1-2 år siden, så i dag får du virkelig kvalitet for pengene, når den nu er blevet sat så meget ned.

Hvis du skal have noget af det bedste tilbehør til bilspil, så har du klart fundet det helt rigtige produkt.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#5
Har en logitech mus, (genopladelig trådløs og optisk.) den runder 4år nu. Og den funker ganske fint. Grin
Holder stadig lidt over, en måned på en opladning.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hej
Jeg har et sæt 2.1 højtaler soundMan X2, jeg kan ikke huske hvad jeg gav for det og hvornår jeg købte det, men det er over 6 år ! Ville gerne købe et sæt til kones lille computer, men det sælges ikke mere.

Flemming
Randers SØ
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar
#7
Ja, Logitech plejer at være ganske god kvalitet. Jeg har selv mus, tastatur og højttalere og der har aldrig været problemer med det Smil
Svar
#8
h_haugbolle Skrev:Ja, Logitech plejer at være ganske god kvalitet. Jeg har selv mus, tastatur og højttalere og der har aldrig været problemer med det Smil
Logitech har altid været fremme i skoene, når det gælder tastatur og mus, og selvom Microso$t har oppet sig gevaldigt Fortvivlethock: , så halter de stadig lidt bagud. Ellers, ville Logitech nok også have drejet nøglen om forlængst, eller være solgt til Gates Ond
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
Hej

Logitechs g25 er noget af det bedste, der fåes til rimelig pris.

Hvis du søger på logitech g25 finder du en del tests , har det selv og det holder rigtig godt, selve rattet er bygget ligesom en kampvogn, inden i. Men selve gear aggregatet nok godt kan ødelægges hvis man er lidt voldelig, mit er nu 3 år og virker som nyt.

Så er der rattet 2 gange er det bedre he he Griner
SYM GTS 300i evo
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
jepdk Skrev:(...) selve rattet er bygget ligesom en kampvogn, inden i.(...)
Rat i en kampvogn :? Hvilken kampvogn tænker du på? Ingen, af dem, jeg har kørt, har haft rat Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#11
jepdk Skrev:Hej

logitechs g25 er noget af det bedste, der fåes til rimelig pris.

hvis du søger på logitech g25 finder du en del tests , har det selv og det holder rigtig godt, selve rattet er bygget ligesom en kampvogn, inden i. Men selve gear aggregatet nok godt kan ødelægges hvis man er lidt voldelig, mit er nu 3 år og virker som nyt.

Genlæs venligst reglerne, og læg godt mærke til §2. Vi går meget op i at man gør sit bedste i at man bla. starter med stort begyndende bogstaver i sætninger og giver sit emne en sigende overskrift.
Du kan ændre dit indlæg, så det overholder sidens regler, ved at trykke på dette lille ikon ud for dit indlæg i højre hjørne: [Image: icon_edit.gif]

Du kan læse mere om hvorfor vi går meget op i at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926
Svar
#12
kragen Skrev:Rat i en kampvogn :? Hvilken kampvogn tænker du på? Ingen, af dem, jeg har kørt, har haft rat Griner

Efter de grønne også følger moden, har de nu valgt at udstyrer alle kampvogne med rat, da de unge havde svært ved kunne styre uden brug af rat eller mus.

Den nye opdatering af kamvognene, har også haft den betydning at der er kommet "cool" grønt neon lys under, og at man i alle maskiner, kan koble sig direkte på nettet, så man ikke går glip af noget på Facebook, bare fordi man er på øvelse. Griner

Svar


Forum spring: