Søg Garagen Hej Gæst! Register

New competition godt/dårligt?
#1
Go' "aften" derude jeg skal snart i gang med at skifte næsten alle mine dele ud på min scooter så jeg har selvfølgeligt kigget på diverse sider og fundet http://www.scooter-dele.dk og set at new competition er rimeligt billigt men følger kvaliteten med prisen ang. det eller er det et meget solidt mærke?

Ting der skal skiftes:
Krumtap og lejer.
Vario, kobling og koblings klokke.
Karburator og udstødning.

På forhånd tak.
Slippin out
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det afhænger af, hvor hårdt, du har tænkt dig, at "pumpe" maskinen, og hvilken cylinder, du kører med, og dermed også ønskede omdrejninger :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Altså jeg har DR racing evolution 70ccm på nu, og det er jeg ganske tilfreds med så det regner jeg ikke med skal skiftes. Men eller så skal jeg have en 19mm karburator, vario med nogle ruller så den kan få et jævnt optræk som ikke er alt for vildt, en krumtap og kobling som kan holde til lidt af hvert.
Slippin out
Svar
#4
Så nu er det ene leje godt nok ikke mere værd.Grin
Slippin out
Svar
#5
Hvis ingen kender mærket så vil jeg da lige give en tilbage melding på hvad jeg synes om deres ting når jeg for bestilt og samlet detBlink med øjet
Slippin out
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg har købt denne udstødning fra Scooter-dele.dk for noget tid siden:
http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=11...5&mId=1972

Jeg var dog et fjols og ikke læse teksten igennem to gange og så se at den specifikt var lavet til 125ccm udgaven af GY6 motorer. Ophænget til motoren sidder i vejen for at den kan komme på, men det bliver der dog snart rettet op på (laver om på forrøret, flytter ikke ophænget :wink: )

Udstødningen i sig selv virker som om den er af nogelunde kvalitet, og der var ingen problemer med levering eller betaling (brugte betalingskort). Jeg er ikke videre imponeret af dem, men de har ikke gjort noget over for mig som siger noget dårligt heller, så pt ligger de på 5/10 i min bog.

Og så lige for en ekstra orden gangs skyld. Det var min egen fejl at jeg ikke læste beskrivelsen ordentligt igennem af udstødningen før jeg købte den. Og så lige en advarsel til andre evt købere, den passer IKKE på Kymco Agility 30/45. Så kan der vidst ikke være tvivl om det mere Grin
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#7
OkayGrin så tror jeg da jeg vil bestille lidt ting derfra når jeg får børnepenge så scooteren kan komme ud og køre igenGrin
Slippin out
Svar


Forum spring: