Søg Garagen Hej Gæst! Register

Instilling af ny cylinder
#25
Prøvede lige at sætte std fjeder i igen!

Nu kan dog komme op på lidt over 80 (speedo) Men den var hurtigere med 63cc (altså topfart)

Hvad gør jeg lige :?

Optrækket er heller ikke noget at råbe hurra for! Kan da godt mærke der er kommet lidt mere skub i, men ellers ikke andet Ked af det
Yamaha BW's NG 2002
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
Jeg tror jeg har fundet problemet 8)

Vær gang jeg har brugt den sorte fjeder har jeg brugt en kobling fra en PGO Comet fordi der sad strammere trimfjedere i!

Så idag vil jeg prøve med sort fjeder og std kobling!
Yamaha BW's NG 2002
Svar
#27
MathiasT Skrev:Jeg tror jeg har fundet problemet 8)

Vær gang jeg har brugt den sorte fjeder har jeg brugt en kobling fra en PGO Comet fordi der sad strammere trimfjedere i!

Så idag vil jeg prøve med sort fjeder og std kobling!

Ja så tror jeg måske der er der vi har problemet.. Motoren kører vist bedst med standart koblingen Blink med øjet
Svar
#28
Satte den sorte i igen med std kobling og det gav lidt mere optræk! men den vil stadig ikke over 80 på speedo!

Skal jeg bruge fjeder styret fra den anden fjeder?
Yamaha BW's NG 2002
Svar
#29
Hvad gør jeg lige? Ked af det

Den begynder allerede og tage flere omd ved 60
Yamaha BW's NG 2002
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
MathiasT Skrev:Hvad gør jeg lige? Ked af det

Den begynder allerede og tage flere omd ved 60
Har du tjekket, om den gearer helt ud (med tuschstregen)? Hvis den gør, så er det remmen , der fedter, pga. af for slap trykfjeder, slidt kobling, eller fedtede skiver. Kommer remmen ikke i bund, kan fjederen være for stram.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#31
Prøvede lige med tuschstregen. Den var visket ud!

Og det var med den sorte fjeder! Kobling er renset i benzin
Yamaha BW's NG 2002
Svar
#32
MathiasT Skrev:Prøvede lige med tuschstregen. Den var visket ud!

Og det var med den sorte fjeder! Kobling er renset i benzin
Hvis remmen har de rigtige mål, så gearers der altså helt ud Griner Hvis du føler, at den fedter, og tager for mange omdrejninger, kunne det være koblingen, der fedter, eller mere sandsynligt, at trykfjederen skal være et nummer strammere. Nu siger farven på trykfjederen desværre ikke, hvor mange kilo, den trykker med, det varierer fra mærke til mærke. Jeg vl foreslå, at du indledningsvis investerer 69 kr. i en Torsion Controller (bedre fjederstyr). Den styrer varmen bedre, end det almindelige fjederstyr, men i dit tilfælde, nok så vigtigt, så bevirker dens lidt større tykkelse, at din trykfjeder bliver et nummer eller to kraftigere.
http://speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=2499
Der er ikke noget billede af den, men du kan se den her:
http://www.kgi.dk/product-4444-1520.php
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#33
kragen Skrev:Hvis remmen har de rigtige mål, så gearers der altså helt ud Griner Hvis du føler, at den fedter, og tager for mange omdrejninger, kunne det være koblingen, der fedter, eller mere sandsynligt, at trykfjederen skal være et nummer strammere. Nu siger farven på trykfjederen desværre ikke, hvor mange kilo, den trykker med, det varierer fra mærke til mærke. Jeg vl foreslå, at du indledningsvis investerer 69 kr. i en Torsion Controller (bedre fjederstyr). Den styrer varmen bedre, end det almindelige fjederstyr, men i dit tilfælde, nok så vigtigt, så bevirker dens lidt større tykkelse, at din trykfjeder bliver et nummer eller to kraftigere.
http://speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=2499
Der er ikke noget billede af den, men du kan se den her:
http://www.kgi.dk/product-4444-1520.php

Hvilken er egentlig bedst?

Malossi' Torque Controller eller Naraku's Twistcontroller?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#34
ChemicalBoy Skrev:Hvilken er egentlig bedst?

Malossi' Torque Controller eller Naraku's Twistcontroller?
Nu skal vi lige holde tungen lige i munden :wink: Mener du Malossi torque driver? Så er det noget helt andet, end fjederstyrene Twistcontrolleren og Torsion Controlleren. Narakus Twistcontroller gør det samme, som Torsion Controlleren fra Malossi, men Naraku er gået skridtet videre, og har forsynet fjederstyret med kuglelejer. Jeg kender ikke nogen, der har prøvet Narakus, men den ser lovende ud. Måske noget, man skulle overveje, næste gang, man skal åbne dyret Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#35
kragen Skrev:Nu skal vi lige holde tungen lige i munden :wink: Mener du Malossi torque driver? Så er det noget helt andet, end fjederstyrene Twistcontrolleren og Torsion Controlleren. Narakus Twistcontroller gør det samme, som Torsion Controlleren fra Malossi, men Naraku er gået skridtet videre, og har forsynet fjederstyret med kuglelejer. Jeg kender ikke nogen, der har prøvet Narakus, men den ser lovende ud. Måske noget, man skulle overveje, næste gang, man skal åbne dyret Griner

Ahh okay troede den der Torque Driver var det samme som Torsion Controlleren.. :oops:
Men ja jeg har bestemt også overvejet Naraku's Twist Controller men den koster altså også en del syntes jeg Smil
Svar
#36
Kan det virkelig passe der skal sådan en stram fjeder i? :?

Syntes det hele er lidt mærkeligt! Og er skide irreterende :x
Yamaha BW's NG 2002
Svar


Forum spring: