Søg Garagen Hej Gæst! Register

Automat choker
#1
Godaften!
- Jeg har haft min Runner i et par måneder nu, også pludselig en aften ville den ikke trække, den startede i 1. som altid, men da jeg ville give gas, "hostede" den bare og kørte ingen steder. Et stykke tid efter, da jeg var igang med at trække den hjem, begyndte den at trække ligeså fint. Så det tænkte jeg ikke mere over. Et par dage efter gjorde den det igen, nu ville den så ikke igang igen. Nu vil den slet ikke trække, så her for lidt siden har jeg sat mindre dyse i og den trækker fint på kvart gas, hel gas, så drukner den. Jeg tænker at det er automat chokeren. Men er der nogen der har andre bud, inden jeg køber en automat choker.

På forhånd tak.
Man skal jo igang!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg kan sige dig så meget det er ikke chokeren, den laver slet ikke så meget ballade.

Hvad for en dyse har du i, og hvad er opsætningen ?
Svar
#3
Jeg kan ikke forstå det hvis ikke det er, eftersom den jo gjorde det lige pludselig.

Men den er standard bortset fra pillede skiver. Jeg pillede dem mens den var "syg" alligevel.
Man skal jo igang!
Svar
#4
Hvad for en dyse har du i ?
Svar
#5
Der sad 53 i, men satte en 50 i nu hvor den så kørte lidt.
- Det kan vel ikke være dysen når det sker så pludseligt og det virker nogengange, kan det? :oops:
Man skal jo igang!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Der sad 53 i, men satte en 50 i nu hvor den så kørte lidt.
- Det kan vel ikke være dysen når det sker så pludseligt og det virker nogengange, kan det? :oops:
Man skal jo igang!
Svar
#7
Du må satme ikke dyse så meget ned, de går allerede lige lovligt mager standard, det der koster dig en cylinder istedet for.

Tjek om luftfilter sidder rigtigt, rens evt karburator, tjek om filterelement er beskidt, tjek membran om den der fin ud.
Svar
#8
Havde da heller ikke gjort det hvis jeg ikke vidste den fik for meget benzin.
Altså den kunne ikke trække før, med mindre dyse trækker den, men dør på hel gas.
Man skal jo igang!
Svar
#9
Det er stadigt ikke den rigtige løsning bare dyse ned.

Find fejlen istedet for, det har intet med dysen at gøre.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Det er jeg godt klar over, det var bare for at se om den fik formeget.
Jeg bestiller en autochoker, jeg skriver her inde om det virker.

Mange tak for svar. Udråbstegn
Man skal jo igang!
Svar
#11
Spild af penge Smil

Men dig om det, det er ikke autochokeren, den laver ikke så meget ballade.
Svar
#12
Forresten, med en dyse der er et par numre (eller helt op til ca. 8 numre) større, dør scooteren normalt ikke ved gas, men hakker og kan ikke trække! Når den dør, er det normalt fordi den får en blanding der er for mager.

Desuden kan du checke om det er chokeren ved at fjerne stikket til den? :P
Svar


Forum spring: