Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skiftet cylinder og nu vil den ikke starte
#1
Jeg har haft skiftet min cylinder og stempel på min PMX Naked fordi de var ridsede til en anden pgo standard cylinder og stempel. Nu gider den så ikke starte Ked af det og kan ikke finde fejlen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
simon-jan-larsen Skrev:Jeg har haft skiftet min cylinder og stempel på min PMX Naked fordi de var ridsede til en anden pgo standard cylinder og stempel. Nu gider den så ikke starte Ked af det og kan ikke finde fejlen.

Nu har jeg aldrig lavet et cylinder-skift, så andre må nok byde ind med mulige fejl, der forårsager at den ikke vil starte.

Men jeg synes du kan gå igang med en regulær fejlfinding imens.
Gnister tændrør?
Er der kompression?
Virker karburator?

Etc..

Herefter vil det nok være lidt nemmere at hjælpe.
Svar
#3
Har jeg gjord. Også det der er så mærkeligt og der sidder heller ikke skidt i membranen.
Svar
#4
Har også tjekket at pakningerne sidder rigtigt og skiftet dem, og heller ingen skader og se på blokken. Dog er det som om den ikke slår helt tæt for der er kun meget lidt kompresion
Svar
#5
simon-jan-larsen Skrev:Har også tjekket at pakningerne sidder rigtigt og skiftet dem, og heller ingen skader og se på blokken. Dog er det som om den ikke slår helt tæt for der er kun meget lidt kompresion

Hvad med stempelringe, er de intakte ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hej

Prøv at sætte den gamle cylinder og stempel på igen, hvis scooteren så kan startes. Må fejlen ligge i den nye cylinder og stempel ( er det den rigtige størrelse stempel i forhold til cylinderen, er stemplet vendt rigtigt og som darkside siger er stempel ringene intakte og utætheder kunne også være en mulighed, da der er meget ringe kompression )


Hanibal )
Det blev til fem år med en Italjet Formula 50, fra 1996 - Nu er det en Suzuki Katana fra 2002 samt en Pgo Hot fra 2006.
Svar
#7
Hej

Prøv at sætte den gamle cylinder og stempel på igen, hvis scooteren så kan startes. Må fejlen ligge i den nye cylinder og stempel ( er det den rigtige størrelse stempel i forhold til cylinderen, er stemplet vendt rigtigt og som darkside siger er stempel ringene intakte og utætheder kunne også være en mulighed, da der er meget ringe kompression )


Hanibal )
Det blev til fem år med en Italjet Formula 50, fra 1996 - Nu er det en Suzuki Katana fra 2002 samt en Pgo Hot fra 2006.
Svar


Forum spring: