Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stalker
#1
Hej jeg har en stalker, som er 100% standard, og jeg overvejer at pille skiverne på den.
Kommer den til at kører dårligere, hvis jeg kun piller skiverne og ikke fjerner begrænsningerne i udstødningen eller nogen af de andre begrænsninger?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Nej, den køre tværtimod bedre ubegrænset i varioen, men det anbefales du også får fjernet begrænsninger i udstødningen. Det vil give meget bedre optræk og fart :-)
TGB 101R 2008 - 4000 km TIL SALG
Svar
#3
Okay. Men jeg behøver ikke at fjerne begrænsningerne i udstødningen eller...?
Svar
#4
Nej, ikke nødvendigt.
TGB 101R 2008 - 4000 km TIL SALG
Svar
#5
Okay mange tak Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ingen problem :-)
TGB 101R 2008 - 4000 km TIL SALG
Svar
#7
Jo flere begrænsnigner fjernet des bedre Grin
Svar
#8
Spekhugger Skrev:Jo flere begrænsnigner fjernet des bedre Grin
Bortset fra den, der kan aktiveres med højrehånden :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
Køb en ny udstødning, det er ikke det værd at fjerne den i den originale.
Og hvis du fjerner den lille 'skive' i karburator, så husk lige at dyse op.. Og det giver intet med mindre du skifter udstødning :P
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Tak for de mange svar Grin
Gilera Stalker <3
Svar
#11
Nu har jeg pillet 2 ud af de 3 skiver som man skal på stalkeren fra 2005 Smil Men den kører kun 55 km/t ? Fortvivlethock: burde den ikke køre mere når den er så ny og kun har kørt ca. 3780 km. ?
Har ikke fjernet begrænsningerne i udstødningen. Men havde stadig regnet med lidt mere på toppen. Smil
Gilera Stalker <3
Svar
#12
Den burde køre mere på speedometeret.. Omkring 70 på en god dag (medvind) på speedometeret.
En ny udstødning vil hovedsagelig give bedre optræk, men har du husket at indstille scooteren efter du fjernede skiven i karburatoren?
Desuden skal du lige tjekke din rullevægt, nogle er vist begrænsede med en latterlig rullevægt, kan ikke huske om nogle Stalker årgange er?
Svar


Forum spring: