Søg Garagen Hej Gæst! Register

Problemer med hot 50
#1
Jeg har et problem med min hot 50. Den springer mine stempelringe hver gang jeg giver den lidt gas og kommer op på omkring de 60 km/t. Er der nogle der har et forslag til hvad der kan være galt? Der er ikke nogle risser i min cylinder, og det er i hvert fald ikke den som der skulle være noget galt med siden den også gør det med en helt ny cylinder og stempel.

Jeg kører med 70cc 47mm malossi sport kit. Giannelli Go udstødning. 21mm DellOrto karbu.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Smadrer ?

Smelter de fast i stemplet ?

Hvis ja, så skal du have indstillet din karburator.
Svar
#3
Nej de smelter ikke fast, hvis det bare var det. :P

Men de bliver ligesom revet, du ved. Der hvor stempelringene skal mødes bliver den revet så den flækker en lille del af toppen på stemplet. Og så smadrer stempelringene.
Svar
#4
Jeg forstår ikke det med hvor stempelringene mødes :?
Svar
#5
Ehmm ok? Jeg mener der hvor du trykker stempelringene tæt rundt om stemplet, der sidder sådan 2 små "prikker" som de skal samles om, ellers kan den ikke komme ned i cylinderen. Men det er i hvert fald der hvor den ligesom "river" så stempelringene flækker og smadrer en lille flig af toppen på stemplet.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Har du husket at vende ringene rigtigt?
TGB 101R 2008 - 4000 km TIL SALG
Svar
#7
De kan vende begge veje på min, men jeg ved godt hvad du mener, på std kan de nemlig kun sidde en vej Smil
Svar


Forum spring: