Søg Garagen Hej Gæst! Register

Suzuki SMX køb.
#1
Hejsa.

Jeg har kigget på en vens smx og er faldet meget for den og vil gerne købe den af ham.
Da jeg spørger til hvilke tun dele der skal til for at få den på den anden side af 100+ ved han intet.
Og derfor spørger jeg så jer nu af hvad man skal have af tun til sin smx.

Jeg søger også en side som handler med alt til smx/rmx.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Dengang jeg kørte smx for 5-6 år sidden kunne man få et 48mm. Kan ikke huske mærket men som skulle være mega godt og kunne få den til at rende omkring 110-125 stykker alt efter opsætning. Men der skal også større kaburator til evt. en 28mm, men du skal for guds skyld huske at skifte krumtap da den ikke kan holde til meget mere en de standart 80-90 som de nu kan.
Kan ikke huske om den automatisk blander olie i benzinen men du skal hvertfal selv hælde det i benzinen da den skal bruge en slat mere end normalt. Men koblingen er ikke altid for glat for at makinen bliver tunet da dette tager en del på koblingen så er den gammel og slidt er det ikke umuligt at den ryger sig en tur efter noget tid.
Svar
#3
Aha Smil

Jeg har nemlig kigget på et 80cc cylinder kit på 49mm.
Og så vil jeg gerne have et Yasuni cross udstødning på og så racerkrumtap + større kaburator.
Muligvis kobling.

Hvor kan man købe skjolde og sådan til en smx?
Svar
#4
Dengang jeg havde en var der kun en side der forhandlede skjolde men kan bare ikke huske hvilken side det var. Ved ikke om det var www.KGI.dk eller hvad det var men prøv da at google det.
Svar
#5
Jeg har prøvet at søge meget på google men har desværre ikke kunnet finde nogen.

Kgi.dk handler kun med alle de der stylepro fronter som jeg i hvertfald ikke bryder mig om.
Helst original Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg har prøvet, det jo derfor jeg spørger her da jeg ikke kan finde nogen side der handler med dem.

Kgi.dk har kun alle de der stylepro fronter og jeg vil gerne have originale skjolde til hele knallerten?
Svar
#7
Altså hvis du ikke har købt noget af det endnu Grin
Så har jeg en billig smx til salg Grin 7,5 k og den mangler kun luftfilter så er den lovlig Grin,

Men jeg har også et tunings kit hvis det er noget Grin
Svar
#8
lps480 Skrev:altså hvis du ikke har købt noget af det endnu Grin
så har jeg en billig smx til salg Grin 7,5 k og den mangler kun luftfilter så er den lovlig Grin,

men jeg har også et tunings kit hvis det er noget Grin
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
lps480 Skrev:Altså hvis du ikke har købt noget af det endnu Grin
Så har jeg en billig smx til salg Grin 7,5 k og den mangler kun luftfilter så er den lovlig Grin,

Men jeg har også et tunings kit hvis det er noget Grin

Tråden er over et år gammel Smil
Jeg har længe erhvervet mig en smx og tunet den så den kan køre speedo ud (120) og gider sku ikke køre lovligt på en smx, det er totalt skod!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: