Søg Garagen Hej Gæst! Register

Rullevægt... Hjælp hurtig please :)
#1
Hej gutter. Jeg har lige splittet min vario ad, da jeg skal skifte nogle ruller. Min scooter er helt std. og går ca. 60. (det er en Katana fra 2003). Jeg mener at std. vægten 6 gram. Synes i at jeg skal have LIDT lettere ruller i? Sorry, men vil gerne nå at købe dem i dag inden thansen lukker Grin!
Den går ikke så vildt godt i optrækket, så måske skal der lidt lette ruller i.
Anbefal mig vægten please Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg ville prøve med 4-4,5 grams, men det kommer jo også an på hvor "sløv" den er.
Baotian Supermoto BT49QT-9 fra 09
Svar
#3
4 gram? Det kører mange med racing kits fanme med :o
Du må høre på omdrejningerne hvor den skal ligge, hvis den går fint og hurtigt op til der hvor den trækker godt, så er din rullevægt optimal. Ligger den for lavt i omdrejninger, så må du have lidt lettere ruller i. Hvis det var tilfældet ville den nu trække bedre når du kom lidt op i fart, og når din scooter er helt standard tvivler jeg. Behold din rulle vægt, den vil bare trække DÅRLIGERE i bunden med lettere ruller!
Svar
#4
Hov dobbelt post -.- lige nogle problemer med timeout.
Svar
#5
Tak. Gutten i thansen sagde at std. rullerne var på 5,5 gram... Selvom jeg havde ladet mig fortælle at de var på 6 gram.
Men efter at havde smidt 5,5 gram i har den et PERFEKT optræk! Og den render de 60 på speedo, så det er jo bare godt, når CDI'en begynder at kæmpe når den når de 61-62 stykker Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Fribe Skrev:Tak. Gutten i thansen sagde at std. rullerne var på 5,5 gram... Selvom jeg havde ladet mig fortælle at de var på 6 gram.
Men efter at havde smidt 5,5 gram i har den et PERFEKT optræk! Og den render de 60 på speedo, så det er jo bare godt, når CDI'en begynder at kæmpe når den når de 61-62 stykker Grin
De std. katana ruller jeg ligger inde med har jeg vejet - det er 6 gram...
TGB 101R 2008 - 4000 km TIL SALG
Svar
#7
Ifølge denne hjemmeside: http://www.beedspeed.com/html-pages/vari...-chart.htm
Er det 6.6grams, så mon ikke det passer meget godt med 6 - 6.5gram som standard.
Svar


Forum spring: