Søg Garagen Hej Gæst! Register

Manuel choker
#1
Hey

Fik lige et tilbud om at købe en næsten ny 19mm black edition karburator, men black edition har jo manuel choker, modsat min 17,5mm med el-choker. Hvordan skulle jeg installere denne choker, og hvad gør jeg med den gamle ledning?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Fik aldrig noget svar her, men kunne virkeligt godt bruge det Ked af det

Jeg forstår ikke hvordan jeg skal få den manuelle choker til at virke, skal jeg bare købe et chokerkabel der passer til (hvilket? kan ikke finde et dellorte kabel), og finde et sted at sætte det?
Svar
#3
Et kabel med et chooker håndtag ville være at foretrække, ellers stal du sidde og trykke ind nede på karburatoren med hånden for at give chooker (kørte selv sådan på min knallert). Den elektriske del af det ved jeg intet om, siden jeg for ikke så længe siden købte min første scooter. Prøv at pille autochookeren fra (følg ledningen fra chookeren på karburatoren, og så skulle du gerne møde et stik der bare skal tages ud), når scooteren er varm og se om den stadigt vil starte. Hvis den vil, er det bare at sætte karburatoren med manuelle chooker på, købe et chookerkabel med et håndtag og plante det et belejligt sted :P Hvis den ikke vil starte uden auto chookeren er sat til, har jeg ingen anelse om hvad du skal gøre, desværre :S

P.S Hvis det virker uden autochookeren sat til, så husk at dække stikket til på scooteren, så der ikke kommer fugt i det.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#4
Edit: Doh, dobbel post. Admin slet venligst den her :P
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar


Forum spring: