Søg Garagen Hej Gæst! Register

Texas flash 30
#1
Hej jeg har fjernet alle begrænsiger på min texas flash 30 men jeg kan stadig kun få den op på 45-48 stykker. Den eneste jeg ikke har kunnet fjerne er skruen ved gas spjældet, den skrue kan jeg kun skrue halvt ud. Nogen der ved hvad der kan være ?
:o
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Kan være din CDI er begrænset.
Svar
#3
Jeg har klippet den lyserøde ledning over nede ved cdi,en jeg har ikke det stik under sædet som vist på tegnigen :P
Svar
#4
Er det skruen i låget på karburator eller den uden på?

En ganske std 4-takter kommer nok ikke meget over de reale 60 km/t og 60-65 på speedometeret, din CDI er begrænset og på nogle kan man klippe ledningenm men optimal løsning vil være at skiftet til en "åben" cdi.
Skal man lære skal man prøve...
Svar
#5
Hvis det var mig der kun kunne skrue skruen halvt ud, ville jeg nok gribe mig en nedstryer og save den af. Det lyder godt nok mærkeligt at du ikke kan få den ud, er du sikker på at det er den rigtige skrue du har fat i ?
// Danielvp

Så har Giantcoen ski nået 6.000 km!! :D
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hejsa..........
jeg har fjernet den messing skrue og og skiven og klippet den lyse røde ledning over jeg vil prøve og få den skrue af ved gas spjelet igen ja der er den rigtig skrue men jeg kan kun skrue den halvt ude men jeg tager en ned stryger og saver den plade af den sidder på også skifter jeg til en cdi uden begrænsiger :?
Svar
#7
Johansen.1981 Skrev:Er det skruen i låget på karburator eller den uden på?

En ganske std 4-takter kommer nok ikke meget over de reale 60 km/t og 60-65 på speedometeret, din CDI er begrænset og på nogle kan man klippe ledningenm men optimal løsning vil være at skiftet til en "åben" cdi.

Ja min Sprint render 50 ægte kilometer i timen med skiven ude og 5,5 gr Dr. Pulley glidevægte..

Og på speedo siger den 60 km/t Grin
Svar
#8
svenderik Skrev: Hejsa..........
jeg har fjernet den messing skrue og og skiven og klippet den lyse røde ledning over jeg vil prøve og få den skrue af ved gas spjelet igen ja der er den rigtig skrue men jeg kan kun skrue den halvt ude men jeg tager en ned stryger og saver den plade af den sidder på også skifter jeg til en cdi uden begrænsiger :?

Du bedest venlist genlæse reglerne som du sagde ja til da du melte dig ind på siden: http://www.billig-scooter.dk/profile.php?mode=register (Læg mærke til §2 og §3)
Du kan ændre dit indlæg, så det overholder sidens regler, ved at trykke på dette lille ikon ud for dit indlæg i højre hjørne: [Image: icon_edit.gif]

Du kan læse mere om hvorfor vi går meget op i at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#9
Jeg er meget ked af det hvis der er nogen der tror jeg råber efter dem det gøre jeg ikke jeg trode bare at jeg måtte skrive med fed skrift der var over hovdet ikke for at råbe efter nogen håber der er i orden nu jeg har læst det hele nøje igenem flere gange nu undskyld
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
svenderik Skrev:Jeg er meget ked af det hvis der er nogen der tror jeg råber efter dem det gøre jeg ikke jeg trode bare at jeg måtte skrive med fed skrift der var over hovdet ikke for at råbe efter nogen håber der er i orden nu jeg har læst det hele nøje igenem flere gange nu undskyld

Prøv også at bruge punktummer og kommaer, når du skriver. Og husk stort bogstav efter punktum, og ved start at nyt afsnit.

Det gør dine indlæg meget mere læsbare, og dermed forøger du også chancen for at nogen gider svare på dem. Se på det på denne måde : Hvorfor skulle nogen bruge tid på at besvare dine indlæg, hvis du ikke selv bruger tid på at skrive dem, så de værd at læse.

Dutch
Svar
#11
Hej igen det er lidt svært jeg er ord blind men jeg skal gøre mit aller bedste det med komma og pnuktum har jeg aldrig kunnet finde ude sorry
Svar


Forum spring: